seoedu: سئو سایت، آموزش سئو، آموزش سئو از 0 تا 100-سئو سمروش

سایتی که روی مجله خبری سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود. Above the Fold محتوایی است که قبل از آن که کاربر صفحه را اسکرول کند، روی یک وبسایت قابل مشاهده است. این محتوا شامل عکس، متن، ویدئو و هر چیزی است که چشم می‌بیند.

  • شاید این مورد یک مقدار برای شما گیج کننده باشد، بهینه سازی ساختار متن با استفاده از تگ های هدینگ انجام میگیرند.
  • Crawling فرآیندی است که طی آن، موتور‌های جستجو تیمی از ربات‌ها را، که معروف به خزنده و عنکبوت هستند، برای یافتن محتوای جدید و بروز‌رسانی شده وبسایت‌ها، ارسال می‌کنند.
  • در این شرایط صفحه هر درس هدف جذابی برای سئو نبوده و برای ما صفحه کتاب که همه درس ها را نمایش میدهد مهمترین صفحه است.
  • او درباره ی استراتژی تبلیغاتی رقیب و استراتژی ساخت لینک تحقیق تحقیق کرده و آن ها را بررسی می نماید.
  • در صورتی که محتوای منتشر شده در وبسایت مفید باشد سایر وبسایت‌ها به مطالب سایت ارجاع خواهند داد.

1- این آمار را میتوانید از طریق ابزار گوگل آنالیتیکس مشاهده کنید. نیازی به جلوگیری از این بازدیدها نیست و تاثیری در سئو سایت شما ندارد. حضور این صفحات هم در زیردامنه و هم دامنه اصلی موجب ایجاد محتوای تکراری شده و هردو نسخه توسط گوگل ایندکس خواهد شد. بهترین پیشنهاد ممکن راه اندازی بلاگ بر روی فولدر و ریدایرکت 301 همه صفحات زیردامنه به آن است.

اگر تنها چاره‌ ی شما پیوند دادن به وب ‌سایت ‌هایی است که به محتوای آن‌ها اعتماد ندارید، باید از از برچسب عدم فالو استفاده کنید. این تگ به موتورهای جستجو نشان می دهد که صفحه پیوند شده نباید با صفحه شما مرتبط باشد. فرآیند پیوندی که انجام دادید یا پیوندهایی که دریافت کرده اید را مرور کنید.

پس از مشاهده این ویدیو و مطالعه منابع رایگان معرفی شده می‌توانید کارگاه‌های تخصصی را به ترتیب قرار گرفته در منوی سایت و صفحه دوره غیرحضوری سئو دریافت و مشاهده کنید. در نهایت باید بگوییم که سئو یعنی هر چیزی که به شما کمک میکند جایگاه بهتری در نتایج جستجو داشته باشید. همه تکنیک هایی که در گذشته یاد گرفتید را استفاده کنید ولی در نظر داشته باشید که در سال 2018 برندینگ، تجربه کاربری، طراحی زیبا و رعایت استانداردهای نگارشی را دست کم نگیرید. در آخرین قدم تلاش میکنیم تا نتایج بدست آمده از 4 مرحله قبلی را تحلیل کرده و با استفاده از اطلاعات آماری که از گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالیتیکس جمع آوری میکنیم استراتژی های خود را بهینه کنیم. آنالیز و برنامه ریزی مرز جدایی میان دانش و دانایی است، در این مرحله تجربه به کمک دانش آمده و چشم اندازهای جدیدی را پیش روی ما ایجاد میکند. مهمترین تفاوت دوره های حضوری وبسیما با آموزش های رایگان ارائه تجربیات در کنار دانش روز و البته شناخت مسیر صحیح و کاربردی برای زمانبندی و اجرای هر یک از تکنیک های سئو است.

مسلماً بله! گوگل رفتار کاربران را بررسی و ذخیره می‌کند، پس طبیعتاً رفتار کاربران روی سئو هم تاثیر خواهد گذاشت. اما چگونه؟

اگر در زمینه یادگیری سئو جدی هستید، نباید از داده هایی که از طریق ابزارهای سئو به دست می آیند غافل شوید. این ابزارها برتری رقابتی به شما داده و در زمان شما صرفه جویی میکنند. ببینید مهم اینه که UX دچار مشکل نشه، وگرنه به خودی خود از نظر تعداد لینک‌ها مشکلی پیش نمیاد. از نظر زمانی هم، معمولاً ظرف 1 ماه می‌تونید نتیجه کلی رو تحلیل کنید، هر چند تاثیرگذاری این کار ظرف یک هفته هم خودش رو نشون میده. اگر روی سرعت سایتتون تاثیری نداشته باشه (یعنی کند نشه سایتتون) مشکلی پیش نمیاد.

اینکه چه افرادی از وب سایت شما دیدن می‌کنند، به عوامل مختلفی بستگی دارد. مخاطبان هدف شما اغلب بر‌اساس عوامل و فاکتور‌هایی همچون جنسیت، سن، شغل، درآمد و موقعیت جغرافیایی دسته بندی می‌شوند. این دسته بندی‌ها نیز متناسب با کلمات کلیدی هدف گذاری شده و یا نوع محصولات یا خدماتی که قصد ارائه آن‌ها را دارید، شکل خواهند گرفت. برای مثال، مشتریان شرکت‌های آرایشی عمدتا بانوان هستند و یا مشتریان بسته‌های آموزشی کنکور، دانش‌آموزان خواهند بود. بطور کلی، محتوای سایت شما روی مجموعه‌ای از یک سری کلمات کلیدی سئو می‌شود که افراد با جستجو‌ی آن‌ها، می‌توانند سایت شما را در میان سایت‌های مشابه ببینند. حال، تعیین این که چه افرادی وارد وب سایت شما شوند امری است کاملا نسبی و وابسته به تصمیم و استراتژی خودتان.

امیدواریم از راهنمای جامع سئوی ما نیز مانند خود ما لذت برده باشید. اکنون زمان آن رسیده است که با شرکت در آزمون و دریافت گواهی سئو ما، آنچه را که آموخته اید، به مرحله امتحان بگذارید. در این قسمت به رایج ترین پرسش های افراد در هنگام اولین برخورد با موضوع سئو پاسخ داده ایم. در این فصل به بررسی پرتکرار ترین سوالات در زمینه سئو پرداخته ایم و در عین حال از طریق پاسخ ها مروری بر فصول قبلی هم داریم. این یک روش عالی برای مطلع ماندن از هرگونه تغییر چشمگیر است، بدون اینکه تمام وقت خود را به صفحه نمایش زل بزنید. از سوی دیگر، اگر تغییری پیش‌بینی نشده اتفاق بیفتد، تقریباً هرگز نمی‌توانید از گزارش‌های پیش‌فرض چیزی نتیجه‌گیری کنید.

تا زمانی که وب سایت شما برای گوگل بهینه سازی شده است، جای نگرانی برای دیگر موتورهای جستجو نیست. موتورهای جستجو در زمانی که کاربران قصد یافتن چیزی در اینترنت دارند مورد استفاده قرار میگیرند. اینجاست که شما میخواهید به سوالات و نیازهای کاربران پاسخ دهید.

الگوریتم EEAT چیست و چرا اهمیت زیادی دارد؟

ولی به توجه به کیفیت محصولات آن ارزش آن را دارد که تهیه نمود یا حداقل بصورت اشتراکی استفاده کرد. اصول بهینه سازی موتور جستجو را می توان در عرض 3 ماه فهمید و آموخت، با این حال، مفاهیم پیشرفته تر می تواند بین 6 تا 18 ماه طول بکشد. سئو بین المللیترافیک ارگانیک وب سایت شما را از مناطق و زبان های مختلف بهبود می بخشد. اگر می‌ خواهید در سئو بین‌المللی موفق شوید، باید به بافت فرهنگی کسب و کار هدف خود توجه کنید و به آن‌ها اجازه دهید تا بتوانند بر اساس فرهنگ و زبان خود از سایت شما استفاده نمایند. جهت انجام سئو بین المللی در قالب خود باید به تاریخ‌ها و زمان‌ها بر اساس مکان های هدف خود به درستی استفاده نمایید. هدف سئو بین المللی ایجاد یک تجربه آنلاین خوب بصورت جهانی برای مخاطبان هدف شما است.

سئو کلاه سفید (White Hat SEO)