10 تکنیک سئو محتوا ممتاز سرور-سئو سمروش

چه محتوایی می‌توانید تولید کنید که متفاوت از آنچه هر کس دیگری تولید می‌کند باشد؟ شاید اینفوگرافیک‌ها نیز خیلی بتوانند به شما کمک کنند. استفاده از تصاویر و ویدئو در محتوا تأثیر مثبتی بر زمان توقف روی محتوا دارد؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰٪ بازاریابان می‌گویند استفاده از ویدئو زمان توقف روی محتوا را در وبسایت افزایش می‌دهد. استفاده از ویدئو و تصاویر (که شامل اینفوگرافی و نمودارها هم می‌شود)، سبب می‌شود که محتوا به‌راحتی خوانده شود.

به زبان ساده، سئو داخلی مجموعه قواعد و استانداردهایی است که در داخل وب سایت و بین صفحات سایت باید رعایت شود تا کاربران به راحتی بتوانند با وب سایت ارتباط برقرار کنند. اولین نیاز برای کپی رایتینگ با کیفیت بالا، نوشتن محتوای اصلی است. باید با همه پست‌ها و مقالات دیگر وبلاگ که قبلاً در اینترنت هستند متفاوت باشد. اگر جستجوی کلمات کلیدی خود را به خوبی انجام داده باشید، در نهایت به لیست طولانی از عباراتی که می خواهید آنها را پیدا کنید، خواهید رسید. باید مطمئن شوید که یک ایده اصلی برای پست وبلاگ خود دارید.

سئو محتوا

بازار رقابت تولید محتوای بهینه این روزها بسیار داغ است؛ کسب‌و‌کارها به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و از به‌صرفه‌ترین… موتورهای جستجو از الگوریتم هایی مثل tf-idf و bm25 برای بدست اوردن چگالی مناسب کلمه استفاده میکنن و چگالی یک عبارت را نسبت به کل صفحات ایندکس شده مشابه بررسی میکنند. مهم این است که تکرار کلمه کلیدی در متن طبیعی باشه، میزان طبیعی بودن با توجه به کلمه و نوع محتوا متفاوت است. مثلا عبارت ‘با’ ممکنه در یک صفحه زیاد تکرار بشه اما طبیعی هست. با اینکه به‌اشتراک‌گذاری در رسانه‌ها عاملی برای رتبه‌بندی مستقیم به‌شمار نمی‌آید، برای خوانندگان مهم است که بتوانند محتوای شما را بازنشر کنند. حتی اگر فقط به‌دلیل افزایش جست‌وجوی طبیعی محتوا تولید می‌کنید، باز هم احتمالا امید دارید که آن را در آینده به کسب‌وکار تبدیل کنید.

به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید. سال‌هاست از خواندن و نوشتن لذت می‌برم و عاشق یاد گرفتنم، مخصوصا یادگیری مجله خبری سئو سئو. معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار می‌دم. از دیدگاه من اولین قدم برای یادگیری سئو، اینه که بفهمیم که سئو تریک و ترفند نیست؛ سئو مسیر میانبر نداره و برای رسیدن به موفقیت در موتورهای جست‌و‌جو، به استراتژی، تکنیک‌های اثبات شده و خلاقیت نیاز داریم.

باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچک‌تر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آن‌ها لینک ایجاد کنید. صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا). و صفحات فرعی (کلیدواژه‌های جانبی، عمدتا دو یا چند کلمه‌ای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردسته‌های آن موضوع می‌شوند (کلیدواژه‌های دُم دراز).

۱- سئو محتوا برای کلمه کلیدی مورد نظر

وبلاگ نویسی به شما زمینه آموزش تبدیل شدن به بهترین نویسنده seo-content در بازار را می دهد. Google مرتباً در حال جستجو در میان سایتها است تا ببیند کدام یک باید افزایش یابد و کدام یک از آنها باید تنزل رتبه داشته باشند. ما در civilpc چارچوب روشنی از مراحل را دنبال می کنیم که برای هر مقاله دنبال می کنیم.بر این اساس، ما همیشه در حال تطبیق مراحل نوشتن متن خود با آخرین شرایط هستیم. همچنین به مخاطبان شما کمک می کند محتوای شما را بیشتر کشف کنند و شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و معتبر از اطلاعات بشناسند. و این امر باعث می شود که در نتایج جستجو نسبت به رقبا جلوتر باشید. همچنین یادتان نرود که از کلمات کلیدی در Alt tag حتما استفاده کنید.

  • تکرار کلمه کلیدی یا چگالی کلمه کلیدی، یکی از چالش‌های بزرگ نویسندگان محتوا است.
  • می توانند با در اختیار گرفتن سایت اختصاصی خود به برندسازی پرداخته و خویش را بشناسانند به گروف های هدف شان.
  • این کار باعث می شود در زمانی گه عکس به طور کامل لود نشد متن Alt tag نمایش داده شود.
  • در حال حاضر و دنیایی که مملو از هیاهوهای روزمره است نمی توان تصور کرد به سان گذشته رفتار نمود و راه های پیشینیان را در پیش گرفت تا حوائج و خواسته های خویش را برطرف نمود و پاسخ داد.
  • در هر زیرتیتر بهتر است حداکثر 300 کلمه نوشته شود و در صورت نیاز به تشریح بیشتر، از زیرتیترهای دیگر استفاده شود.

بسیاری از مبتدیان فقط از حدس های خود برای نوشتن درباره موضوعاتی که احساس می کنند کاربرانشان علاقه مند هستند استفاده کنند. شما نباید به حدس های کور متکی باشید، به ویژه هنگامی که می توانید با ابزار های مختلف بهترین کلمه کلیدی را برای نوشته خود پیدا کنید. تحقیق کلید واژه یک تکنیک است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان موتور های جستجوگر مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنیک به شما کمک می کند موضوعاتی را که کاربران شما علاقه مند هستند بر اساس داده های موتور جستجو پیدا کنید. شاید تعجب کنید چرا توضیحات متا را به‌عنوان یکی از عناصر اساسی بهینه‌سازی صفحه درنظر گرفته‌ایم. در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد.