به طور کلی هرچه به یک صفحه، پیوندهای بیشتر داده شده باشد، گوگل زودتر آنها را پیدا میکند و یا بروزرسانیها را مورد بررسی قرار میدهد. این صفحات در صورتی که بتوانند نیاز کاربر را رفع کنند به فهرست محتواهای گوگل اضافه شده و در زمان مناسب به کاربران نمایش داده میشود. همچنین گوگل در بشتر مواقع تنها به توضیح مختصری از این الگوریتم ها و حساسیت های موجود برای رتبه دهی سایت صحبت می کند و بیشتر موارد را سئوکاران حرفه ای و به مرور زمان و بدست آوردن تجربه کسب می نمایند. ایجاد یک سایت دوستدار سئو نیازمند برنامه ریزی دقیق و رویکرد ساختارمند برای نمایش کسب و کار شما و خدماتی است که ارائه می دهید و این کار برای بسیاری از مشاغل می تواند پیچیده باشد. در ایجاد و انتشار رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از اصول اصلی بهینه سازی سایت کوشا باشد. متخصص سئو باید دو سطح بهینه سازی را بشناسند یعنی بهینه سازی داخلی و بهینه سازی خارجی سایت.
Above the Fold چیست و چرا اهمیت دارد؟
وقتی وبسایتی را برای اولین بار ایجاد میکنید، حتی اگر همه چیز را به درستی انجام داده باشید، آن سایت رتبههای خوبی در صفحات نتایج گوگل کسب نخواهد کرد تا زمانی که دورهی آن به اتمام برسد. برای آنکه هنگام جستجوی مطلب، مفیدترین و مرتبطترین اطلاعات برای شما فراهم شود، این الگوریتمها فاکتورها و معیارهای بسیاری را مدنظر قرار میدهند. معیارهایی مثل کلماتی که در مطلب خود جستجو کردید، مربوط بودن و قابلیت استفاده صفحات، تخصص منابع، موقعیت مکانی و تنظیمات شما. تاکید موتورهای جستجو بر هر فاکتور و معیار، بسته به مطلبی که شما جستجو کردید متفاوت خواهد بود. برای مثال، در جستجوی موضوعات روز و اخبار، تازه و جدید بودن محتوا نقش اساسی در رتبه بندی صفحات دارد؛ درحالیکه در جستجوی تعاریف یک واژه در فرهنگ لغت، این چنین نیست.
برای مثال، مشتریان شرکتهای آرایشی عمدتا بانوان هستند و یا مشتریان بستههای آموزشی کنکور، دانشآموزان خواهند بود. بطور کلی، محتوای سایت شما روی مجموعهای از یک سری کلمات کلیدی سئو میشود که افراد با جستجوی آنها، میتوانند سایت شما را در میان سایتهای مشابه ببینند. حال، تعیین این که چه افرادی وارد وب سایت شما شوند امری است کاملا نسبی و وابسته به تصمیم و استراتژی مجله خبری سئو خودتان. این شمایید که تعریف میکنید چه افرادی و با چه هدفی وارد وب سایتتان شده و از خدمات و محصولات سایتتان بهره ببرند. به این معنی که گوگل هرگز جایگاهی را در صفحه نتایج جستجو به کسی نمیفروشد. گوگل سایتی را برای حضور در بالاترین جایگاهها (صفحه اول) لایق میداند که از دید کاربران بهترین کارآیی را داشته باشد و بتواند احتیاجات کاربران را رفع کند.
- شاید اگر این فعالیتها را انجام نداده بودند همین حالا جایگاه بهتری داشتند.
- ابتدا به کمک اصول تکنیکال صفحه را کشف و ایندکس می کند و بعد به کمک سئو داخلی و خارجی به گوگل کمک می فهمانیم محتوای صفحه بیشترین ارتباط را با کلمه سرج شده توسط کاربر را دارد.
- درصورت داشتن چنین زمان، صبر و استقامتی، بله میشود رایگان سئو شد.
- این شمایید که تعریف میکنید چه افرادی و با چه هدفی وارد وب سایتتان شده و از خدمات و محصولات سایتتان بهره ببرند.
اگر وب سایت شما دارای صفحات مشابه و تکراری است، این موضوع اصلا به نفع شما نخواهد بود. هدف آژانس و آکادمی دی ام روم این است که با مشاوره و همراهی درست، بتوانید از تمام پتانسیلهای فضای دیجیتال برای رشد و توسعه کسب و کار خود استفاده کنید. از سوی دیگر متخصصانی را آموزش دهیم که با نتایج ارزش آفرین و قابل تحسین، فضای قابل اعتمادتری در اکوسیستم دیجیتال ایران خلق کنند. امروزه بسیاری از کسب و کارها به دنبال افزایش درآمد و گسترش حوزه فعالیت خود … ✅ به جریمه هایی که از سمت گوگل روی صفحات سایت اعمال و اثرات منفی بسیاری بر روی رتبه و جایگاه صفحات در نتایج SERP خواهد داشت، پنالتی می گویند. اما آگاهی و شناخت زبان برنامه نویسی کمک بسیاری در این راه به شما خواهد کرد.
تبلیغات گوگل ادز اولین گام بعد از سئو محتوا سایت
دلیل اینکه گفته میشود “محتوا پادشاه است” نیز همین اهمیت بی حد و مرزش است. موتورهای جستجو هوشمند هستند اما با وجود پیشرفت فراوان هنوز به توسعه احتیاج دارند. موتورهای جستجو همواره در حال فعالیت در جهت بهبود بخشیدن به تکنولوژی به منظور بررسی عمیقتر در وب و بازخورد بهتر نتایج از کاربران هستند. همیشه سعی کنید در حالی که بهترین کارتان را انجام میدهید حواستان به رقبا هم باشد و آنها را هم رصد کنید. اسپایفو اطلاعاتی مانند کلمات کلیدی طبیعی، تبلیغات گوگل ادوردز، استراتژی لینکسازی، اینکه بیشترین ورودی بر اساس کدام کلمات کلیدی بوده و … فکر میکنم در جایی که رقابت شدید است دانستن این موارد به شما کمک زیادی بکند.