سئو چیست؟ SEO چگونه کار می کند؟ چه انواع و استراتژی هایی دارد؟ پارس‌پک-سئو سمروش

تهیه سرویس میزبانی مناسب سایت، نقش بسیار مهمی در موفقیت پروژه سئو شما خواهد داشت. به همین دلیل باید انواع میزبانی را بشناسید و مناسب ترین و پر سرعت ترین گزینه را برای سایت خود انتخاب کنید. امروزه میزبانی های وب تحت دو سیستم عامل ویندوز و لینوکس ارائه می شوند. همچنین میزبانی های بهینه شده مانند هاست وردپرس، جوملا و…

مهم‌ترین هدف گوگل، پیدا کردن نتایج مورد نظر کاربران در میان صفحات وب است. بنابراین گوگل برای حفظ محبوبیت خود و بهبود تجربه کاربری همیشه در تلاش بوده است که بهترین نتایج را در اختیار کاربران قرار دهد. کلمات کلیدی عباراتی هستند که معمولاً در گوگل، بینگ و غیره جستجو می شوند و بخش مهمی در تعیین رتبه وب سایت شما دارند. اگر از تعداد کلمات کلیدی مناسب در جای درست استفاده کنید، به مرور زمان شاهد پیشرفت خود می شوید. باید جستجوی کلمات کلیدی خود را انجام دهید، از طیف گسترده ای از کلمات کلیدی استفاده کنید و آنها را به طور طبیعی در متن خود جای دهید.

  • دقت داشته باشید که در طیِ ماه‌های اخیر مجدداً گوگل با مشکل کاهش شدید سرعت ایندکس مواجه بوده و ممکن است صفحه شما هنوز توسط ربات‌ها مجدداً ایندکس نشده باشد.
  • همه تکنیک هایی که در گذشته یاد گرفتید را استفاده کنید ولی در نظر داشته باشید که در سال 2018 برندینگ، تجربه کاربری، طراحی زیبا و رعایت استانداردهای نگارشی را دست کم نگیرید.
  • با این حال، اگر به نتایج جستجو نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تمام نتایج صفحه اول جستجو برای “بهترین قهوه ساز خانگی” نظرات و راهنمای خرید هستند، نه صفحات محصول.
  • برخی از معروف ترین این اصطلاحات، سئوی کلاه سفید، سئوی کلاه سیاه و سئوی کلاه خاکستری است.
  • این صفحه باید به صفحه اصلی یعنی Homepage و دسته بندی ها لینک داده شود.

SEM در واقع به معنی انجام کارهایی است که ما بتوانیم در موتورهای جستجوگر بازاریابی کنیم. در کل ما با استفاده از روش SEO سعی می‌کنیم تا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای سایت خود را در نتایج بهتر موتورهای جستجو نمایش دهیم. اما در روش SEM ما با پرداخت هزینه سایت را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌کنیم. Above the Fold محتوایی است که قبل از آن که کاربر صفحه را اسکرول کند، روی یک وبسایت قابل مشاهده است.

استراتژي سئو چیست؟

هنوز در مبحث سئو لینک سازی اهمیت ویژه ای دارد که وابسته به پارامترهای مختلفی است. یکی از مهمترین درخواست های کارفرما ارائه تضمین برای رسیدن به رتبه 1 در کلمات کلیدی هدف است در حالیکه این کار کاملا اشتباه و حتی غیرقانونی است. هیچ تضمینی برای تعیین دقیق رتبه شما در بازه زمانی مشخص وجود ندارد چرا که اطلاعاتی از آپدیت های بعدی گوگل و میزان فعالیت رقبا در دست نیست. در واقع ارائه تضمین به کارفرما شانس پذیرش پروژه را افزایش میدهد ولی همانطور که خود گوگل نیز بارها اعلام کرده است این روش نوعی از کلاه برداری است.

تعیین بهترین نتیجه براساس دستورالعمل الگوریتم‌ها، فرآیندی است به عهده سئو می‌باشد. سئو سایت می‌توانید کاربران را از سراسر جهان به سایت شما دعوت کند. اسپم اسکور سایت فروشنده لینک چک کنید، و اگر حجم زیادی بک لینک‌ غیرمرتبط دارد، حتی با اسپم اسکور کم خریداری کنید. فاکتور بعدی، استراتژی است که کارشناسان سئو برای بهینه سازی مجله خبری سئو سایت مشتریان به کار می برند که خود می تواند هزینه بر یا کم هزینه باشد. از سئوی لوکال یا محلی و ثبت موقعیت جغرافیایی سایت و ارائه اطلاعات مورد نیاز و قرار دادن نقشه گوگل در وبسایت غافل نشود. بر طراحی سایت، تولید محتوای سازماندهی شده و ایجاد لینک های معتبر نظارت کامل داشته باشد و در صورت لزوم در آنها تغییراتی ایجاد کند.

اصطلاحات کلیدی در سئو: انواع سئو

در این بخش نظرات این افراد را در مورد سئو جمع آوری کرده و در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. سئو در رابطه با استانداردهایی سخن می‌گویید که قرار است به شما کمک ‌کند تا ارتباط بهتری با مخاطبین خود ایجاد کنید. جمله ای که به نظر بنده همیشه یک سئو کار باید در نظر داشته باشد این است که “تحلیل، نظم و استمرار در اجرای فرآیند سئو برگ برنده ای است که نتیجه آن باصبر نمایان خواهد شد .” بنابراین انجام تحقیق و آنالیز بصورت مستمر برای ارائه بهترین محتوا اهمیت فراوانی دارد. تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید.

سئوی خارجی ارزشمند بوده و به اعتبار دادن سایت نزد گوگل مرتبط است. در حالی که انواع قبلی سئو بیشتر بر زیرساخت و محتوای وب سایت متمرکز بود، سئوی خارجی مربوط به تکنیک هایی است که می توانید برای تبلیغ وب سایت خود در اینترنت و سایر وب سایت ها از آن استفاده کنید. SEO مخفف شده عبارت Search Engine Optimization بوده و بزرگترین ماموریت کاری ادمین یک وب‌سایت و تیم محتوای آن است. سئو اصطلاحی برای تمامی اقدام‌های مربوط به بهبود رتبه یک وب‌سایت است. قرار است این اقدامات باعث بیشتر دیده شدن وب‌سایت در سرچ‌های ارگانیک شوند.

به منظور اینکه گوگل همه عنوان شما را نشان دهد، سعی نمایید تعداد کاراکترهای عنوان زیر ۶۰ باشد. همچنین مطمئن شوید هر صفحه دارای یک عنوان منحصر به فرد است و محتواها تکراری نباشند. سئو تنها استفاده از یکسری کلمات کلیدی و دریافت بک لینک نیست و برای بهینه سازی موتورهای جستجو نیاز به یک استراتژی دقیق احساس می شود! در حقیقت، سئو، نحوه اتصال هر یک از عناصر موجود در یک وب سایت به یکدیگر، برای ایجاد یک استراتژی منسجم است.

یعنی محتوا باید سوال اول را پاسخ دهد و به دنبال آن سوال دوم، سوم، چهارم و تمام سوالات ممکن پیرامون موضوع را پاسخ دهد. به بیان دیگر، سئو‌ی معنایی تولید محتوا‌ی بهینه شده پیرامون موضوعات است؛ نه فقط کلمات کلیدی. برای مثال، وقتی مطلبی می‌نویسید و عبارت “کلمه کلیدی” را در آن بار‌ها و بار‌ها بکار می‌برید، در اصل به گوگل می‌گویید که این مطلب درباره “کلمه کلیدی” نوشته شده است. منظور از Technical Seo (سئوی فنی) بهبود جنبه‌های فنی و تکنیکی یک وب سایت بمنظور افزایش رتبه صفحات آن در موتورهای جستجو است. ارکان تکنیکال سئو، قابل فهم ساختن هرچه تمام‌تر محتوای یک وب سایت برای موتور جستجو و نیز سریع و آسان کردن فرآیند بررسی آن است.

بر اساس Life Marketing شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر سئو ندارند. اما می توانند به صورت غیر مستقیم در رتبه بندی سایت تاثیر مثبتی بگذارند. به عبارتی دیگر اصطلاح سئو کلاه سیاه اشاره به مجموعه‌ای از دستورات دارد که به منظور فریب، بازی و دستکاری الگوریتم‌های موتورهای جستجو با هدف بدست آوردن رتبه‌بندی بالا، بکار می‌رود. این مهم است که بدانید این‌ روش‌ها غیر اخلاقی بوده و توسط هیچ موتور جستجویی تایید نمی‌شود و بکارگیری این روش‌ها خطر خارج شدن از فهرست پایگاه داده را برای همیشه در بر دارد. از سوی دیگر برخی از وبمستران، بدون درنظر گرفتن نیاز کاربران اقدام به بهینه‌سازی سایت می‌کنند.