سئو چیست؟ هرآنچه لارم است به زبان ساده و گام به گام بیاموزید + ویديو مدیر وب-سئو سمروش

همچنین در نظر داشته باشید که گوگل به واسطه الگوریتم سندباکس، تا چند ماهی به وب سایت هایی که در دامنه های جدید قرار می گیرند، بهای زیادی نمی دهد. لینک های داخلی موجب انتقال کاربران از یک صفجه به صفحه دیگری از همان دامین می شوند. مطالعات بسیاری در این زمینه نشان می دهد که وب سایت های در صدر نتایج جستجو حداقل از 2000 کلمه محتوا برخوردار هستند.

بهینه‌سازی برای کلمه کلیدی

برخی از این اصطلاحات سئو کلاه سفید، سئو کلاه سیاه و الگوریتم های گوگل هستند. شاید اولین و ساده ترین بیان این باشد که SEO نسخه کوتاه شده ای از عبارت Search Engine Optimization است یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو. برای اینکه راحت تر به این قضیه نگاه کنید، باید ماموریت اصلی گوگل را بشناسید.

هزینه پلن سئو ماهانه چقدر می باشد؟

و در اصل کار موتور جستجو این است که این موارد را شناسایی کند. معمولاً با شنیدن اصطلاح موتور جستجو یا Search Engine به یاد گوگل و یاهو می‌افتیم. یک خوش شویی با رسیدن به رتبه اول گوگل در این مثال 300 میلیون تومان سود می‌کند و اینگونه سئو می‌تواند یک مجموعه یا فرد را ثروتمند کند.

مهران منصوری فر تجربه سئو بیش از کلمه را در دوره‌ای به اسم جادوی سئو آموزش می‌دهم و بیش از 100 نفر از شرکت‌کنندگان دوره جلوی دوربین رفتند و رضایت خود را در پایان دوره اعلام کردند. الکسای سایت پس از سئو به شدت پایین می‌‌آید و این مورد باعث جلب اعتماد کاربران سایت شما خواهد شد. در این حالت نیاز است خودتان یا یک نفر در تیم‌تان سئو را یاد بگیرید و برای این موضوع نیاز است در یک دوره سئو شرکت کنید. یک قالیشویی با رسیدن به رتبه اول گوگل در این مثال 600 میلیون تومان سود می‌کند و اینگونه سئو می‌تواند یک مجموعه یا فرد را ثروتمند کند. اینجاست که به کلمه سئو می‌رسیم که به معنی انجام عملیاتی روی سایت می‌باشد که به گوگل اثبات کند من لیاقت رتبه‌های اول را دارم. متن جایگزین را به محلی برای استفاده بیهوده از کلمه کلیدی تبدیل نکنید.

Text to HTML Ratio چیست و چرا در سئو اهمیت دارد؟

بلکه بهتر است که از عبارات مرتبط به محتوا هم برای کلمات کلیدی استفاده کنید. اگر حوزه فعالیت یا کلمات کلیدی شما حوزه ساده ای باشه، حتی اگر روی مجله خبری سئوی خارجی کار خاصی هم انجام ندید، با تمرکز روی سئوی داخلی، میتونید نتیجه خوب بگیرید. این سایت میتواند در تحلیل رقبا، تعداد بک لینکها و موارد بسیار زیاد دیگری به شما در سئوی صفحات سایتتان کمک نماید. به جای اینکه یک الگوریتم ثابت و مکانیکی برای جستجوی اطلاعات وجود داشته باشد، آنها پس از نمایش نتایج جستجو، به رضایت کاربران توجه می‌کنند و بر این اساس، فهرست‌های خود را اصلاح می‌کنند.

این لینک ها شامل عبارات مرتبط با محتوای صفحه لینک شده یا عبارتی مانند «مطالعه بیشتر» است که به صفحات دیگری از وب سایت شما لینک داده می شود. کسب بک لینک از دیگر سایت در سئو ضروری است (در فصل بعدی در مورد آن توضیح خواهیم داد.)، اما داشتن ساختاری مناسب از لینک های داخلی به همان اندازه مهم است. اگر هدفم کسب رتبه بالا برای کلمه کلیدی هدف باشد، هرگز وبلاگ‌هایی با کمتر از 2000 کلمه ایجاد نمی‌کنم. لینک دادن به محتوای مرتبط به تقویت درک موضوع صفحات شما کمک می کند. این کار می تواند به گوگل کمک کند تا زمینه سایت شما را بهتر درک کند و برای بازدیدکنندگان شما هم با ارزش تر است. در عوض، ما آنها را در یک موضوع یعنی نحوه ایجاد یک وبلاگ گروه بندی میکنیم و سپس آن را در یک راهنمای جامع پوشش می دهیم که به طور بالقوه می تواند برای هر یک از این کلمات کلیدی رتبه کسب کند.

از کتاب سئو برای همیشه شروع کنید، بعد از اون به ترتیب؛ الگوریتم‌های گوگل، سفر به آینده سئو و سئو کلاه سیاه رو پیشنهاد میکنیم. الگوریتم‌های گوگل در بازه‌های زمانی مختلف معرفی شده و عمکلرد آنها در طول زمان تغییر می‌کند. در حال حاضر بیشتر آنها بخشی از هسته اصلی الگوریتم گوگل بوده و عملکرد مجزا ندارند. به عبارت دیگر همه این اتفاقات در فرآیند ایندکس و آنالیز یک صفحه و ارتباط آن با سایر صفحات رخ می‌دهد. نام گذاری و تشریح عملکرد آنها کمک میکند تا درک بهتری از مدل فکری گوگل و استانداردهای سئو داشته باشیم.

  • هیچ معیار رسمی توسط گوگل وجود ندارد که نشان دهنده اعتبار یک صفحه باشد، اما معیارهای زیادی توسط ابزارهای تجاری وجود دارند که می تواند به شما در برآورد این معیار کمک کند.
  • به عبارت دیگر، اگر از HTTPS استفاده نکنید، ممکن است وب سایت شما در گوگل بدتر از رقبا عمل کند.
  • هر بخشی که اینجا علامت بزنید در نقشه سایتتان به نمایش در می‌آید.
  • شرایط زیادی بر این مدل تصمیم‌گیری‌ها تاثیرگذار است و برای هر سایت متفاوت است.
  • همگام‌شدن با روندهای بازاریابی آنلاین که مدام در حال تغییر است، کار دشواری است؛ اما Search Engine Land این را تا حد زیادی برای شما ساده کرده است.