فهمیدن این اصطلاحات به شما کمک میکنند تا ماهیچه های سئو حرفه ای خود را تقویت کنید و با تسلط به تئوری، خود را برای نبرد میدان جنگ سئو آماده کنید. پس از آنکه دانش اولیه را در حوزه سئو کسب کردید با انبوهی از سوالات مواجه خواهید شد. شما به خوبی میدانید که چه کارهایی برای موفقیت در سئو لازم است ولی احتمالا نمیدانید که آنها را چطور و در چه زمانی انجام دهید. شرکت در دوره های آموزشی به شما کمک میکند مسیر آزمون و خطا را کوتاه کرده و آنچه قرار است در یک سال تجربه کنید در یک ماه یاد بگیرید. البته دسترسی به کتاب های آموزش سئو و تشخیص میزان اعتبار و کارایی آنها کار ساده ای نیست. به همین دلیل در آکادمی وبسیما فضایی را پیش بینی کرده ایم که در آن به معرفی کتاب های مفید در حوزه آموزش سئو خواهیم پرداخت.
پس بهتر است به جای آن که هزینه برای تبلیغ کسب و کارتان در سایت های دیگر انجام دهید سعی کنید بیشتر روی مجله خبری سئو سایت تان تمرکز کنید تا با پرداخت هزینه معقولانه سود چند برابری کسب کنید. تبلیغ کننده لوازم مهمانی به طور متوسط برای این عبارت جستجو حدود ۱ دلار برای هر کلیک هزینه می کند. این بدان معناست که ترافیک وب سایت ۲۲۰۰۰ بازدیدکننده تقریباً ۲۲۰۰۰ دلار در ماه ارزش دارد.
- با موسس سایت که صحبت کردم گفت بخاطر همون سرورا پنالتی شدیم .
- این لینکها باید مرتبط به موضوع باشند و البته نباید برابر با کلمه کلیدی شما باشد اما می توان از کلمه کلیدی در این لینک ها استفاده کرد.
- وقتی با اصول و قواعد و تکنیکها آشنا شدید، باید فرق بین راه خوب و بد، زشت و زیبا، راه صاف و کج را به خوبی بشناسید تا در اجرای این تکنیکها اشتباه نکنید و کلاه سرتان نرود.
- در نتیجه به جای پیدا کردن راه های جایگزین بهتر است بر کیفیت محتوا و بهبود صفحات فعلی تمرکز کنید.
- این موتورها ۳ کار اصلی کرال کردن، ایندکس کردن و رتبه دهی را انجام می دهند.
همانطور که قبلا در بخش PageRank توضیح دادیم، صفحاتی که بک لینک های باکیفیتی دارند، link equity بیشتری را به صفحه گیرنده لینک شده ارسال می کنند. این موضوع بدان معناست که صفحه لینک دهنده باید در مورد موضوعی مشابه با صفحه لینک داده شده باشد. Link profile یکی دیگر از اصطلاحات مهم سئو است که باید درباره آن بدانید. این اصطلاح برای توصیف تمام لینک هایی که به وب سایت شما اشاره می کنند استفاده می شود. هاست وب سایت شما اولین چیزی است که بر سرعت بارگذاری صفحات سایت شما تأثیر می گذارد. خوشبختانه، اکثر توسعه دهندگان این روزها به موضوع سازگاری وب سایت با موبایل توجه می کنند، بنابراین اگر یک تم وردپرسی با کیفیت را انتخاب کنید، نباید مشکلی وجود داشته باشد.
این موضوع نیز دلیلی برای دقت بیشتر در هنگام انتخاب متخصص سئو می باشد. موتورهای جستجو انواع مختلفی از محتوا را اعم از متن، تصویر و ویدئو در نتایج جستجو نمایش می دهند و هر یک از این ها بر اساس میزان ارتباط با خواسته کاربر می توانند در نتایج جستجو ظاهر شوند. به صورت تئوری هر چه قدر رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو بالاتر باشد، ترافیک بیشتری برای وب سایت شما ایجاد خواهد شد و این موضع موجب رونق کسب و کارتان می گردد. Keyword Stuffing یک تکنیک سئوی کلاه سیاه است و به عمل پر کردن محتوای وبسایت با کلمات کلیدی به طرزی غیرطبیعی، با هدف گرفتن رتبههای بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو گفته میشود.
آشنایی با تولید و انتشار محتوا
شاید شما هم در میان صحبت های یک سئوکار یا بین مقالات آموزش سئو، عبارت هایی در مورد نقش الگوریتم های گوگل شنیده باشید. گوگل، موتور جستجوی هوشمندی است که از یک هسته الگوریتم مرکزی ساخته شده. این هسته فعالیت های اصلی را کنترل کرده و فاکتورهای مهم سئو به آن مربوط است. این یعنی ممکن است شما به کمک یک سری تکنیک های حرفه ای گوگل را فریب داده و به جای محتوای مفید، با یک محتوای تبلیغاتی به صفحه اول برسید. اما زمانی که کاربر وارد سایت شما شده و با مشاهده محتوای نامناسب سریعا از آن خارج میشود، این نشان دهنده بی کیفیت بودن وب سایت شماست. یک محتوای جذاب تا زمانی که نمره سئو مناسبی نداشته باشد، نمیتواند جایگاه خودش را در نتایج پیدا کرده و مخاطبان را به وب سایت شما وارد کند.