برآورد سختی یک کلمه کلیدی به عوامل مختلفی ازجمله اعتبار دامنه، اعتبار صفحه و کیفیت محتوا بستگی دارد. سختی کلمه کلیدی یک بخش مهم از فرآیند تحقیق درباره کلمه کلیدی است و به شما در انتخاب بهترین کلمه کلیدی برای سئو کمک میکند. اگر گوگل نتایج بدردنخور و ناکارآمد برای کاربران فراهم میکرد یا تجربهای بد را برای آنان رقم میزد، گوگل نمیشد.
- اما اگر جریمه هم شدید، لینک سایتتان را از تمام صفحات اسپم و بی محتوا پاک کنید.
- بنابراین نوشتن تمام کلماتی که کاربران ممکن است کالا و خدمات شما را با آن جستجو کنند ارزش زیادی دارد.
- ظرفیت نامحدود وب در زمینه تولید محتوا، باعث شده تا اینترنت به بهترین و غنیترین منبع عظیم اطلاعاتی تبدیل شود.
۱- برعکس تبلیغات اینترنتی از راه سئو به راحتی برندسازی می کنید و از لحاظ شهرت، پیشرفت خواهید داشت. ابزارهای سئودر این قسمت به برخی از مهم ترین ابزارهای سئو اشاره می کنیم. دقت کنید که ریدایرکت های سری ۴۰۰ فقط به گوگل می گویند که یک صفحه حدف شده تا گوگل هم آن صفحه را از نتایج خود حذف کند. در این نوع ریدایرکت، شما از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل نمی شوید. در این ریدایرکت به گوگل می گویید که قصد دارید به صورت موقت، صفحه موردنظر خود را به یک صفحه جدید انتقال دهید. چون ممکن است بخواهید به صفحه قبلی بازگردید، ارزش صفحه را منتقل نمی کنید.
از این پس برای هر صفحهای که در سایت درست میکنید به این ۳ سوال پاسخ دهید. در این فصل میآموزید چگونه محتواهایی بنویسید که در گوگل رتبه بگیرند. با پیشرفته شدن گوگل و رونمایی از الگوریتم هامینگبرد؛ گوگل به سطح جدیدی از درک محتوا رسیده است. پیکربندی URLها یا آدرسهای سایت کاملا بستگی به نوع سایت شما دارد.
سئو کلاه سفید:
مثلا ممکن است نوشته باشد crawled currently not indexed یعنی صفحه توسط گوگل دیده شده ولی هنوز ایندکس نشده است. مسیر یادگیری سئو و مفاهیمی که باید با آنها آشنا شوید را به صورت کامل در دوره نقطه صفر سئو معرفی کردهایم. در تجارتی که قواعد آن به سرعت در حال تغییر هستند زمان ارزش بسیاری زیادی دارد.
با توجه به اینکه مقالات کیوردهای لانگتیل معمولا کوتاه هستند، خیلی از افراد نمیتوانند محتوای بیش از ۵۰۰ کلمه بنویسند. شما سعی کنید حتما مقدمه قوی بنویسید و دیگر اطلاعات ارزشمند وارد کنید تا محتوای صفحه زیر ۱۰۰۰ کلمه نباشد. علاوه بر نکاتی که در آن فصل آموختید؛ نکات زیر را هم در سایت محتوا محور پیادهسازی کنید. در ساختارسازی سایتهای محتوا محور ۲ فاکتور بسیار مهم را باید مورد توجه قرار دهیم. در فصول قبل؛ به خیلی از موارد سئو پرداخته شده است، پس اینجا تکرار مکررات نمیکنیم و فقط نکات مربوط به سئو سایتهای وبلاگی را توضیح میدهم. ضمن اینکه اگر مباحث را متوجه نمیشوید حتما ابتدا دروس کامل را بگذرانید و سپس به اینجا باز گردید.
با کلیک روی هر بخش راهکارهایی به شما داده میشود که میتوانید از آنها کمک بگیرید. شاید چیزی در حدود 50 تکنیک کلاه سیاه مجله خبری سئو وجود داشته باشد. در مقاله آموزش سئو کلاه سیاه 25 تکنیک منقضی شده به علاوه 7 تکنیک که هنوز بازخورد مثبت دارند را آموزش دادم.
Zombie Page چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟
در حالی که انگیزه همیشه در اولین مرحله می باشد، در مرحله دوم موتورهای جستجو، سنگ بنای کل این فرآیند کلمات کلیدی هستند. از ابزارهای سئو مانند Google Ads، Ahrefs و حتی نوارهای جستجوی ساده در سایت ها برای شناسایی هدف جستجوی گسترده کلمات کلیدی خود استفاده کنید. Google ads نیازمند هزینه ای می باشد که شما به گوگل پرداخت می کنید و سایت شما بهتر دیده می شود. Ahrefs، یکی از مهمترین ابزارهای مورد استفاده برای سئوکاران و بازاریابان دیجیتال است که با آن میتوان به لینک دادن و تجزیه و تحلیل کردن سایتهای مختلف پرداخت.