Redirect راهی است برای فرستادن هم کاربران و هم موتورهای جستجو به یک URL متفاوت از چیزی که برایش درخواست کرده بودند. به عبارت دیگر، Redirect زمانی اتفاق میافتد که شخصی قصد بازکردن صفحهای خاص را دارد اما به صفحه دیگری فرستاده میشود. اغلب زمانی اتفاق میافتد که صاحب سایت، صفحهای را حذف کرده و با استفاده از Redirect قصد دارد تا بازدید کنندگان و کرالرها موتورهای جستجو را به صفحه مرتبط دیگری راهنمایی کند. وب سایتها ساختار عوض میکنند، صفحاتی را حذف میکنند و یا از دامنهای به دامنه دیگری منتقل میشوند. در این مواقع، بکار بردن درست و به جای Redirect ها برای جلوگیری از افت رتبه و نیز کمک به موتورهای جستجو برای درک بهتر این تغییرات، امری حیاتی به شمار میرود.
سئو خارجی سایت Off Page SEO
باید با کمک یک ابزار تعیین کنید که میزان جستجو کدامیک در گوگل بیشتر است. این سایت به شما هم این امکان را میدهد که کلمات خود را با هم مقایسه کنید. هم اینکه میتوانید کلماتی که در حال حاضر در دنیا بیشترین جستجو را دارند را مشاهده کنید. کلماتی را که میخواهید در آنها رتبه اول گوگل باشید را بر روی کاغذی بنویسید. ولی مشتری، کالای شما را با واژه متفاوتی از آنچه شما میشناسید جستجو می کند.
گوگل آنالیتیکس: همهچیز را راجع به کاربران سایتتان بدانید.
در ساخت نقشه سایت باید به این نکته توجه کنید؛ فقط لینک صفحاتی را در نقشه سایت قرار دهید که دوست دارید رباتهای گوگل آنها را خزش و ایندکس کنند. با این کار گوگل میتواند صفحات مهم شما را خیلی سریع پیدا کند. اگر سئو تکنیکال را استانداردسازی سایت با معیارهای گوگل بدانیم؛ میتوانیم بگوییم تمام سئو؛ سئو تکنیکال است.
سئو یک فرایند است، تا زمانی که آن را درک نکرده اید و تجربه ای از آن ندارید، قدری پیچیده به نظر می رسد، اما در حقیقت این طور نیست. این اتفاق زمانی رخ میدهد که شما کلید واژه ای را جستجو میکنید و میبینید مواردی از قبیل قیمت، زمان ویدیو، و یا سوالات متداول نوشته نمایش داده میشود. زمانی که یک تصویر را در سایتتان بارگذاری میکنید، علاوه بر مشخص کردن نام و توضیحات تصویر، محلی برای مشخص کردن متن جایگزین یا alt در نظر گرفته شده است. در حقیقت یک جور کد هستند که معنای صفحه را بیشتر برای رباتهای جستجو گر گوگل توضیح میدهند.
قبل از این که بخواهید مطلبی را در بلاگ یا سایت خود منتشر کنید، این فرضیه را برای سئو در ذهن خود همیشه مطرح نمایید. در واقع شما میدانید سئو چیست اما، اهمیت سئو را به درستی درک نکرده اید. سعی کردم سئو را به زبانی ساده در بخش ابتدایی مقاله برای مخاطبین اثر خاص تعریف کنم. هر زمان که میخواهید خریدی را انجام دهید و به اطلاعاتی نیاز دارید. به این ترتیب که در ازای پرداخت مبلغ مشخصی برای یک ماه یا یک سال، تمامی اطلاعات شما در سیستم میزبان ذخیره و پشتیبانی میشوند.
به زبان ساده، Link Building (لینکسازی) فرآیند واداشتن وب سایتهای دیگر به لینک دادن به وب سایت خودتان است. به عبارتی میتوان گفت به روش ساخت بک لینک ، لینک بیلدینگ میگویند. لینک راهی است که کاربران ازطریق آن، میتوانند بین صفحات اینترنت پیمایش کنند. بک لینکها فاکتور حائز اهمیتی برای موتورهای جستجو، مجله خبری سئو در تعیین اینکه کدام سایتها برای چه کلمات کلیدی رتبه بهتری بگیرند، هستند. لینکسازی یکی از عمده تکنیکهایی است که در بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) بکار میرود. لینکها برای موتورهای جستجو، نشانه این هستند که سایت شما مرجع با ارزش و با کیفیتی در یک حیطه خاص است و مطالبی قابل استناد در خود دارد.
- با دانستن و درک دیدگاه گوگل دیگر نیاز نیست نگران تغییراتش باشید.
- امروزه گوگل تمامی وب سایت ها را بر اساس سرعت و کاربرپسند بودن نسخه های موبایلی آنها رتبه بندی می کند.
- در مواقعی که صفحه ای از سایت وجود ندارد و یا تغییر کرده می توانید از گوگل بخواهید تا اگر کسی روی لینک این صفحه کلیک کرد، وارد صفحه دیگری شود که شما مشخص می کنید.
- در هر گزارش، می توانید داده ها را بیشتر تقسیم بندی کنید تا نتایج دقیقتری را بر اساس نیازهای خاص خود مشاهده کنید.
- شاید نزدیک ترین جمله برای سئو مدرن این جمله باشد؛ مجموعه راهکارهای بهبود کارایی سایت و تولید محتوای با کیفیت که در راستای تجربه کاربری و بازخورد مثبت کاربران هدف گذاری می شوند.
سه نوع عملیات سئو وجود دارد که شامل سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه می شوند. در پاسخ به سوال اصول سئو چیست باید گفت شما باید تک تک فاکتور هایی که برای بهبود رتبه سایت مهم است را در این اصول در نظر داشته باشید و برای پیاده سازی این اصول برنامه ریزی داشته باشید. لینک سازی هدفمند یا لینک بیلدینگ در سایت نیاز به رعایت اصول خاصی دارد و نمیتوان همین طوری صرفا چون باید سایت لینک داخلی و خارجی داشته باشد یکسری لینک داخلی و خارجی در آن ایجاد کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سئو کلاه سفید و تکنیک های این سئو میتوانید مقاله سئو کلاه سفید چیست را مطالعه کنید. در مقاله سئو داخلی چیست به صورت جامع درباره تکنیک های سئو داخلی توضیح داده ایم که با رعایت این تکنیک ها میتوانید در کمتر از ۶ ماه سایت تان را به صفحه اول گوگل بیاورید.
این سئو همان طور که از نامش مشخص است برای کسب و کار های محلی مناسب میباشد و کمک میکند شما بتوانید مشتری بیشتری برای سایت خود به صورت محلی داشته باشید. در این تکنیک شما سعی نمی کنید کسی ویا گوگل را فریب دهید با این حال ، شما در حال تلاش برای به دست آوردن مزیت سئو کلاه سفید مشخص هستید. پس بهتر است به جای آن که هزینه برای تبلیغ کسب و کارتان در سایت های دیگر انجام دهید سعی کنید بیشتر روی سئو سایت تان تمرکز کنید تا با پرداخت هزینه معقولانه سود چند برابری کسب کنید. بیش از ۶۰ درصد از کل ترافیک وب از موتورهای جستجو مانند Google ، Bing ، Yahoo و YouTube تامین می شود. روی هم رفته ، جستجو در موتور های جستجو ۱۰ برابر بیشتر از رسانه های اجتماعی ترافیک دارد. اینکه الان سایت شما چه رتبه ای دارد، رقبای شما چقدر فعالیت می کنند و موارد زیاد دیگری که روند سئو سایت رو تغییر میدهد.
استراتژی تولید محتوای شما باید بر اساس درک مناسب از کسب و کار و نیازهای مخاطبان باشد. البته که موتورهای جستجو جزییات دقیق الگوریتم های خود را مخفی نگه می دارند. اما با این وجود، بسیاری از عوامل رتبه بندی تاکنون به خوبی شناخته شده اند. کارهایی هستند که همه قادر به انجام آن هستند اما مفاهیمی هم در آن وجود دارند که درک و پیاده سازی آنها نیاز به زمان و تلاش بیشتری دارد.
نحوهٔ ساخت اکانت MCC گوگل ادز یکی از نگرانیهای رایج آژانسهای تبلیغاتی و فریلنسرها به حساب میآید؛ زیرا آنها برای… عدم نمایش تبلیغ در گوگل ادز یکی از آن دسته مشکلاتی است که هر تبلیغدهندهای ممکن است با آن مواجه… کامنت مارکتینگ یا بازاریابی دیدگاه یکی از روشهای مسبوق به سابقه بازاریابی است که هنوز هم قدرت و تأثیرگذاری خود را از دست نداده است.