برخی از کارشناسان سئو سایت، لینک سازی را سخت ترین کاری که در زمینه بهینه سازی سایت وجود دارند، می دانند. در ادامه بیشتر در مورد این مسئله صحبت خواهیم کرد و فعلا کاری با این نوع فعالیت ها نداریم. لینک به محتوای اسپم؛ در بخش قبلی، ما در رابطه با بک لینک از منابع با کیفیت و تاثیر مثبت آن بر روی اعتبار وبسایت شما صحبت کردیم که باعث می شود رتبه بندی شما مجله خبری سئو در موتور جستجو بهبود پیدا کند. اما در صورتی که شما از وبلاگ های اسپم، تالارهای گفتمان و یا منابع کم اعتبار دیگری لینک داشته باشید، ممکن است بر روی رتبه بندی SERP شما تاثیر منفی داشته باشد. محتوای ضعیف یا بدون اطلاعات کافی؛ بعضی از شرکت ها تلاش می کنند تا از روش های ساده برای تولید محتوا استفاده کنند و محتوای ضعیفی را در وبسایت خودشان قرار میدهند.
سایتها و صفحات زیادی در سطح وب وجود دارند که محتوایی مفید و کاربردی را ارائه کردهاند ولی هرگز شانسی برای حضور در صدر نتایج جستجو ندارند! چرا که به جنبههای دیگر سئو توجه نکرده و زحمات خود را هدر دادهاند، در نتیجه رقبا با محتوایی ضعیفتر، بازدید و فروش بیشتری کسب میکنند. با توجه به گستردگی کسب و کارهای آنلاین در دنیا و نیاز روزافزون سایتها به بهینه سازی بیشتر جهت جذب ترافیک، تقاضا برای کارشناسان سئو به شدت افزایش پیدا کرده است. به طوری که بعد از همه گیری کرونا این نیاز زیادتر هم شده است. در ایران نیز چندسالی است که این حرفه توسط کارشناسان خبره تدریس می شود. به طوری که در شهرهای مختلف ایران آموزش مهارت سئو به صورت جدی پیگیری می شود.
صفحات استاتیک، هر بار که بارگذاری میشوند، حاوی همان محتوای یکسان از پیش ایجاد شده هستند درحالیکه صفحات دینامیک، حاوی محتوای متفاوتی برای بازدید کنندگان متفاوت هستند. برای مثال، اگر شما نرخ کلیک خود را از 10 درصد به 20 درصد افزایش دهید، بدون نیاز به گرفتن رتبه بهتر، به سادگی توانستید ترافیک وبسایت خود را 2 برابر کنید. PHP یک زبان اسکریپت نویسی متن باز (Open-Source) سمت سرور است. PHP برای ایجاد صفحات وب پویا که با پایگاه داده کار میکنند، طراحی و ساخته شد. پلتفرمهایی مثل جوملا و وردپرس از این زبان استفاده میکنند. از PHP همچنین در توسعه اپلیکیشنهای موبایل نیز استفاده میشود.
البته که انجام تمام مراحل سئو توسط خود صاحب کسب و کار، خیلی زمانبر خواهد بود و خب قبل از اجرا باید آموزش هم ببینید. سئو راهکار ورود به فضای رقابت است و نمیتوانید آن را از دستورالعمل دیجیتال مارکتینگ خود حذف کنید. میلیونها سایت وجود دارند که به عنوان مثال فروش محصولات آرایشی و بهداشتی انجام میدهند. رقابت در بین این سایتها مسلما نیاز به درک درستی از بازاریابی سئو و تکنیکهای آن دارد.
اگر در انتها تصمیم بهاستخدام متخصص سئوگرفتید، دقت داشته باشید که ارائه دهندگان خدمات سئو، دارای کیفیت کاری متفاوتی هستند. شناختنحوه انتخاب یک شرکت سئومی تواند موجب ذخیره زمان و منابع مالی شما شود، چرا که تکنیک های اشتباه سئو آسیب های جبران ناپذیری به سایت شما خواهند زد. بررسی کامل گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکس و ابزار ردیاب رتبه شما می تواند به شما درک بهتری از مشکل بدهد. به این معنی که می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد مراحل بعدی اقدامات خود بگیرید.
سئو بازی بهتر بودنه
یک افزونه (پلاگین) قدرتمند است که نقش مهمی در مدیریت سایت های وردپرسی ایفا می کند. این افزونه، رایگان است و امکانات و قابلیت های متنوعی دارد. از ویژگی آن می توان به راه اندازی آسان، سئو خودکار تصاویر و مدیریت پیشرفته ریدایرکت ها اشاره کرد. علاوه بر این، یک رابط کاربری ساده و قدرتمند است و خطاهایی که خزنده گوگل در صفحات سایت شما با آن ها برخورد می کند را نمایش می دهد.
- بنابراین شما نیز همزمان با انجام پروژه در جریان روند پیشرفت پروژه قرار می گیرید.
- تشکر از مقالات خوبی که جدیدا در سایت میذارید و چه خوب میشد اگه مقالات مثل قبلا به صورت دوره ای بود یعنی مثلا یه دوره مقالات در زمینه سئو .
- وبسایتها را به گونهای طراحی میکنند که به موتورهای جستجو یک محتوای ویژه و عالی را نمایش دهند اما کاربران اصلی وبسایت فقط تبلیغات را مشاهده کنند.
- اما دیگر فعالیت هایی که در این زمینه انجام میشود میتواند شما را شگفت زدهتر کند!
ما یک سری مقالات داریم با عنوا ۲۰ نکته کلیدی در سئو سایت که فکر میکنم اونها خیلی به خواسته شما نزدیک باشند. همه این ابزارها زمانی یک لینک را شناسایی میکنند که ربات یا افزونه مرورگر آنها به صفحه ای شامل آن لینک وارد شود. بعنوان مثال اگر تولبار MOZbar را نصب کنید ربات های Moz صفحاتی که بازدید میکنید را بررسی میکنند.
سئو در رابطه با استانداردها سخن میگوید
با این وجود سئو در اغلب کسب و کارها نسبت به دیگر روش های بازاریابی، دارای بازگشت سرمایه بیشتری است. منظور از ردیابی رتبه، فرآیند نظارت بر عملکرد وب سایت شما در موتورهای جستجو در مهم ترین کلمات کلیدی شما است. اگر صفحات شما به خوبی به هم مرتبط هستند، خزنده های موتور جستجو کار آسان تری برای یافتن و ایندکس تمام صفحات شما دارند. هنگامی که یک کلمه کلیدی هدف دارید، باید از آن برای بهینه سازی صفحه خود در موضوع محتوای مورد نظر استفاده کنید. برای انتخاب کلمه کلیدی هدف، باید از اصول جستجوی کلمات کلیدی که در فصل قبل به طور گسترده به آن پرداختیم پیروی کنید. همچنین حجم جستجو، دشواری و ارتباط آن با محتوا را در نظر بگیرید.
سلام وقت بخیر، من یک سایت دارم با نزدیک به 100 مطلب که توسط خودمون به صورت اختصاصی تولید شده. از نظر فنی چیزی به اسم لینک فالو وجود ندارد زیرا خصیصهای تحت عنوان “dofollow” وجود ندارد. این عبارت صرفا برای تمیز دادن لینکهای معمولی از لینکهای نوفالو ابداع شد. ولی بنظرم اگر قصد دارید یک سایت برای ثبت آگهی خودرو راه اندازی کنید بهتر است به صورت یک دامنه مستقل باشد. در این صورت شانس بهتری برای رقابت به سایت های قدیمی و معتبر موجود در این حوزه خواهد داشت.
بنابراین آنها یک عنوان، یک تکه متن و یک دکمه “اینجا کلیک کنید” یا “ادامه مطلب” را در ادامه خواهند داشت. همانطور که می توانید تصور کنید، عبارت “بیشتر بخوانید” تنها لینکی است که آنها در این محل قرار میدهند. به روز رسانی منظم محتوا یک تکنیک مهم سئو (اما اغلب نادیده گرفته شده) است. هاب محتوا مجموعه ای از صفحات است که همگی به موضوع خاصی مرتبط هستند. بنابراین فقط روی حجم جستجو تمرکز نکنید، هدف از جستجو مهم ترین معیار است. علت این امر آنست که محاسبات بر اساس معیارها و الگوریتمهای متفاوتی صورت گرفته است.