کلمات کلیدی کوتاه، به صورت تک کلمه ای هستند و سئوی آن ها به دلیل رقابت بالا، بسیار سخت است. معمولا کلمات کلیدی متوسط از ترکیب ۲ یا ۳ کلمه تشکیل می شوند. کلمات کلیدی متوسط جزء محبوب ترین انکرتکست ها به شمار می روند. سئوی این عبارت راحت تر از دو مور د قبلی است و با استفاده از آن می توانید سریع تر در گوگل رتبه بگیرید. در پاسخ به این سوال باید گفت که آموزش سئو به یک CMS خاص محدود نمی شود.
بعد از سئو چه کار کنیم
انجام تاکتیکهای سئو کلاه سیاه ممکن است که باعث افزایش رشد ناگهانی در نتایج جستجو شود ولی میتواند منجر به پرداخت جریمه و یا حذف کامل از فهرست پایگاه داده موتور جستجو شود. معمولا رپورتاژها در سایتهای باکیفیت و پربازدید انتشار داده میشود. توجه کنید که برای نوشتن تبلیغات در رپورتاژ، میبایست از یک فرد متخصص کمک بگیرید. چرا که هدف دوم بعد از افزایش اعتبار و رتبه صفحات سایت، آگاهی کاربر بدون ایجاد حس ناخوشایند در او میباشد. اسکیماها اطلاعات و دادههای ساختار یافتهای است که به کرالرهای گوگل این قابلیت را میدهد که کد و محتوای صفحه را بهتر و دقیقتر متوجه شوند.
برخی از سئوکارها استخدام نویسندگان خبره را برای اعتبار بخشیدن به وب سایت خود پیشنهاد می کنند، برخی دیگر ادعا می کنند راه حل در ایجاد نهادهایی برای برند شما است. اگر بخواهیم به حقایق پایبند باشیم، تنها مجله خبری سئو راه قابل اعتماد برای افزایش اعتبار وب سایت شما، رشد پروفایل بک لینک شماست. یک رویکرد کارآمد، استفاده از ابزار تحقیق بک لینک است مانند SEO SpyGlass و قرض گرفتن ایده های بک لینک از رقبای خود است.
ایجاد صفحات لندینگ پیج زیبا که کاربران به راحتی توانایی تحلیل و کار با آن را داشته باشند. این تکنیک، بیشتر در میان مشاغل کوچک که هنوز در صنعت شناخته نشده اند، رایج است و معمولاً در خصوص وب سایت های بزرگ اتفاق نمی افتد. پسوندهای دامنه سایت ها برای گوگل مهم است، بطور مثال سایت هایی که GOV – EDU هستند معمولا از اعتبار بیشتری برخوردار هستند.
شما ممکنه به نسبت سایت های ایران پسرفت داشته باشی ولی در کل پیشرفت. یعنی کلا سایت های ایرانی توی اون بازه زمانی بازدیدشون نسبت به متوسط جهانی بالا رفته. البته اگر سایت شما با آدرس https باز میشود به چهار حالت نیاز دارید در غیر اینصورت همان دو حالت مربوط به http کفایت میکند. 1-سایت من سایت بازی کامپیوتر هست و تا جایی که بشه در روز دارم پست جدید میزنم و پست های قدیمی مربوط به 2 سال پیش رو با بخش های جدید مثل متن و تصویر و ویدیو بروز رسانی میکنم. پیشنهاد میکنیم برای موارد جزئی از فریلنسرها یا شرکتهای کوچک خدمات بگیرید.
همان لینکهای آبی رنگی که کاربران در صفحه نتایج جستجو بر روی آن کلیک میکنند تا وارد آن صفحه شوند. این عنوانها، بمنظور ارائه خلاصهای از محتوای صفحات بکار میروند و نقشی حیاتی در سئوی سایت دارند. اگر عنوان شما، عنوانی چشمگیر و جذاب باشد، هم از عناوین دیگر متمایز خواهد بود و هم ترافیک بیشتری را برایتان ایجاد خواهد کرد. Keyword Stuffing یک تکنیک سئوی کلاه سیاه است و به عمل پر کردن محتوای وبسایت با کلمات کلیدی به طرزی غیرطبیعی، با هدف گرفتن رتبههای بهتر در صفحات نتایج موتورهای جستجو گفته میشود. استفاده از این روش، به پنالتی شدن توسط موتورهای جستجو منجر خواهد شد.
گوگل آنالیتیکس ابزاری ساخته شده توسط گوگل است که داده های مربوط به ترافیک وب سایت را گزارش می کند. از جمله مهمترین پارامترهای گزارش شده می توان به مکان جغرافیایی کاربر، تعداد صفحات بازدید شوه و میانگین زمان حضور کاربران در سایت اشاره کرد. از جمله این روش ها می توان به ایجاد ابزارک هایی برای درج لینک های فراوان در صفحات، استفاده افراطی از کلمات کلیدی و ساخت PBN (شبکه های وبلاگ خصوصی) با هدف ایجاد بک لینک اشاره کرد. سئو به هیچ وجه غیر قانونی نیست، اما اقداماتی که در جهت سئو کلاه سیاه هستند موجب جریمه شدن وب سایت از طرف موتورهای جستجو می گردد. اگر کلمه کلیدی هدف شما «بهترین استراتژی بازاریابی محتوا برای مشاغل کوچک» است، استفاده از آن در تمام عناصر داخلی ذکر شده در بالا، کار عاقلانه ای نیست.
همیشه تلاش کنید حتی اگر سئو سایت خود را به افراد دیگر میسپارید، اطلاعات متوسطی در زمینه سئو داشته باشید تا از پروسه سئو سایت خود به طور کامل آگاه باشید. دو راه پیش روی شما بیشتر نیست، یا سایت خود را به دست متخصص سئو بسپارید که برای شما روی کلمات هدف عملیات سئو انجام دهد و به رتبههای اول گوگل برسید یا خودتان این کار را یاد بگیرید و انجام دهید. البته این 3 گام میتوانند به صورت موازی نیز پیش بروند که نیاز به تخصص بیشتری برای انجام این موضوع است. به اشتراکگذاری در شبکههای اجتماعی و پیامرسانها از روشهای متداول و مورد تایید گوگل هستند و از نظر تقسیمبندی جزو کلاه سفید حساب میشود.
- آن ها همواره به دنبال روش هایی هستند تا در صفحه اول گوگل دیده شوند.
- همچنین میزان نیاز به یک محصول یا سرویس نیز همیشه در حالت تغییر است.
- ویراستاران نشریهها، از این قسمت برای جلب حداکثر توجه خوانندگان بهره میگیرند.
- بیشتر سئوی خارج از سایت به بکلینک های با کیفیت بالا مربوط میشود.
- منظور از سئوی خارجی یا Off-page SEO اقداماتی است که در بیرون از سایتمان (در صفحات دیگر دامنه، سایتهای دیگر و شبکههای اجتماعی) انجام میدهیم تا جایگاهمان را در نتایج گوگل بهتر کنیم و رنک بهتری بگیریم.
درکل سئو فرایندی است که صفحات وبسایت را نسبت که کلمات کلیدی که برای مقالات انتخاب میکنید در گوگل به لینکهای اول سوق میدهد و باعث میشود از گوگل ورودی بگیرید و در آخر درآمد کسب کنید. البته الان هم گوگل این موارد را چک میکند، اما باهوشتر از قبل شده است! بنابراین به جای تمرکز صرفا بر content، گوگل به context نیز اهمیت میدهد! در حقیقت گوگل به دنبال نمایش بهترین محتوا به کاربر است و بهترین محتوا لزوما متنی نیست که کلمه کلیدی بارها در آن تکرار شده است. Heading Tags یا Header Tags یا تگهای عنوان، تگهای HTML هستند که بمنظور شناسایی عنوانها و زیرعنوانهای موجود در محتوای صفحات (H1 تا H6)، از دیگر انواع متن (مثل پاراگراف) استفاده میشوند. عنوانها به موتورهای جستجو و کاربران کمک میکنند تا متن را خوانده و درک کنند.