سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!-سئو سمروش

سایت مپ یک لیست از آدرس تمام صفحات یک وب سایت است که توسط موتورهای جستجو قابل پایش است. داشتن یکی از آنها، به خزنده‌ها (پایشگرها) اجازه می‌دهد همه صفحات شما را پیدا کنند. این کار تجربه کاربری خوبی را ایجاد نمی کند، چرا که کاربران به طور طبیعی تمایل دارند روی تصاویر و تیترها کلیک کنند تا در ادامه چیزی را بخوانند.

Knowledge Graph گوگل چیست؟

اصطلاحی که برای توصیف اعتباری که یک بک لینک به سایت دیگری منتقل می کند استفاده می شود. نه، فقط به این معنی است که گوگل می تواند نسخه موبایل وب سایت من را بخواند. گوگل آنالیتیکس و اکثر ابزارهای ردیاب رتبه به شما امکان حاشیه‌نویسی می‌دهند تا اطلاعاتی را به داشبورد خود اضافه کنید.

به طور کلی ترفند و تکنیک های مختلفی برای سئو داخلی و خارجی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان سئو خود را قوی تر کرد. اما این تکنیک ها بسیار گسترده هستند و به نوعی می توان گفت که انتهایی ندارند. بیشتر این نکات را باید به صورت تجربی و با آزمون و خطا به دست آورد. H1 برای مهم ترین و بااهمیت ترین موضوعات صفحه به کار می رود و از این رو بیشتر از آن برای عنوان صفحه استفاده می کنیم. به طور کلی H1 برای با اهمیت ترین موضوعات و تگ H6 برای کم اهمیت ترین تیترها کاربرد دارد.

به عبارت دیگر هدف از سئو این است که کاربر جستجوکننده را به بازدیدکننده، بازدیدکننده را به کاربر دائمی و مشتری تبدیل کند. شما به عنوان متخصص سئو وظیفه دارید، بدانید که در چه زمانی، چه قوانین و اصولی را باید پیاده سازی کنید تا وب سایت شما بهینه شود. با این کار تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب کرده که می تواند منجر به فروش بیشتر شود. در عین حال، بهینه‌سازی موتورهای جستجو می‌تواند به بازاریابی و کسب و کار شما کمک کند. سئو به زبان ساده یعنی انتخاب کلمه یا عبارت هدف و رساندن آن به رتبه های اول گوگل. رسیدن به نتایج صفحه اول گوگل با هر عبارت و کلمه کلیدی، به معنیسئو سایت شما با آن کلمه کلیدی است.

کلمات LSI و ساجست گوگل در هدینگ ها

این یعنی شبکه های اجتماعی از طرق مختلف می توانند به رتبه بندی شما در نتایج جستجوی گوگل کمک کنند. با رعایت اصول سئو و سرمایه‌گذاری روی سئوی وبسایت، شما تلاش می‌کنید تا به موتورهای جستجو بفهمانید که محتوای شما بهترین نتیجه برای موضوع مورد نظر کاربر است. چون نمایش بهترین و مرتبط‌ترین نتایج به کاربران هدف اصلی تمام موتورهای جستجو است. موتور جستجو یک ابزار آنلاین است که به افراد برای پیدا کردن اطلاعات مورد نظرشان در اینترنت کمک می‌کند. موتور جستجوی گوگل و موتور جستجوی بینگ مایکروسافت از معروفترین موتورهای جستجو هستند. موتورهای جستجوی در نحوه رتبه بندی وبسایت‌ها در هنگام جستجوی کلیدواژه‌های مختلف توسط کاربران، عملکرد متفاوتی دارند.

اما طی دو ماه اخیر تعداد Coverageها کم و کمتر شده و الان فقط 7 مقاله در قسمت Coverage قرار دارند. این صفحه پربازدید هم معمولا روزانه دو بار توسط ربات های گوگل بررسی میشه و توی سرچ کنسول هم این صفحه زیاد باشه برا 15 ساعت پیش هستش. یدونه صفحه دارم که بازدید خوبی داره و روزانه بین 300 تا 400 تا کلیک از گوگل داره. من بعد از لینک های منو، لینک این صفحه مجله خبری سئو ای که میخام بیارم بالا رو توی این صفحه پربازدیدم گذاشتم و مثلا پیشنهاد دادم که این صفحه ام رو هم بازدید کنید و ربات های گوگل از اون لینک وارد این صفحه هم بشوند. در بسیاری از مواردی یکی دیگر از تیترهای موجود در متن را انتخاب کرده و نمایش می‌دهد. هرچقدر عنوان با محتوای موجود در صفحه همخوانی و ارتباط بیشتری داشته باشد، شانس نمایش عنوان شما بیشتر است.

Programming Language چیست؟

نگران نباشید زیرا برای یافتن این کلمات نیز ابزارهای مختلفی وجود دارد. یکی از ابزارهای رایگان سئو است که برای بهینه سازی سایت به کار می رود. با استفاده از این ابزار شما می توانید اطلاعات دقیقی درباره رفتار و عملکرد بازدیدکنندگان و کاربران مختلف سایت خود به دست آورید. این ابزار شرایطی را ایجاد می کند تا بتوانید تعداد بازدیدکنندگان را به صورت روزانه مشاهده نمایید.

مطمئنا شما هم نمی خواهید که لینک های داخلی هر یک از مقاله های شما فقط با عبارت “بیشتر بخوانید” باشد. کسب بک لینک از دیگر سایت در سئو ضروری است (در فصل بعدی در مورد آن توضیح خواهیم داد.)، اما داشتن ساختاری مناسب از لینک های داخلی به همان اندازه مهم است. به این فکر کنید که “چگونه ارتباط پست را تا حد ممکن با کلمه کلیدی بیشتر کنیم”، نه اینکه “چگونه پست را با کلمات کلیدی پر کنیم تا گوگل فکر کند که آن پست با کلمات کلیدی مورد نظر ما مرتبط است”. اگر حاوی کلمه کلیدی هدف باشد، اینگونه به گوگل اطلاع می دهید که صفحه ای که به آن لینک می دهید درباره چیست. نکته آخر اینکه باید از کلمه کلیدی هدف در انکر تکست لینک های داخلی خود استفاده کنید. URL های شما باید کوتاه، قابل خواندن و شامل کلمه کلیدی هدف باشد.

با استفاده از ابزار‌هایی که چنین کاری را برای شما انجام می‌دهند، می‌توانید بهتر و باکیفیت‌تر بر روی کلمات کار کنید. برای استفاده از این ابزار می‌توانید به راحتی در Google AdWords اکانت ایجاد کرده و سپس آن را مورد استفاده قرار دهید. ذکر این نکته نیز لازم و ضروری است که Google Keyword Planner نتایج جستوجو سایر موتور‌های جستوجو را نمایش نمی‌دهد بلکه فقط از آن می‌توان برای به دست آوردن کلمات کلیدی که در گوگل سرچ می‌شود، استفاده کرد. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد سئو کلاه سیاه به مقاله آموزش سئو کلاه سیاه مراجعه و تمامی نکات و ترفندهای مربوط به آن را نیز مطالعه کنید.

  • تصور کنید که در زمینه کاری خود به یک برند معتبر و شناخته شده تبدیل شده اید.
  • سایت نردبان در تست جی تی متریکس در ۴ دهم ثانیه بارگذاری شد.
  • Google AdSense پلتفرم تبلیغاتی گوگل است که صاحبان سایت می‌توانند با گذاشتن تبلیغات آن روی سایت خود، برحسب تعداد کلیک یا بازدید پول دریافت کنند.