سئو محتوا چیست؟ چگونه محتوایی بنویسیم که در گوگل رتبه بگیرد؟-سئو سمروش

یعنی شما باید در آن از کلیدواژه چند کلمه‌ای استفاده کنید تا گوگل و مخاطب کاملاً از محتوای آن مطلب آگاه باشند. این امر به موتورهای جستجو کمک می کند تا صفحه را بهتر دسته بندی و شناسایی کنند. در زمان تهیه و مجله خبری سئو باید تمرکز اصلی خود را بر این موضوع معطوف کنید که چه جیزی برای مخاطب شما مهم است، نه اینکه دفعات تکرار کلیدواژه یا عبارت کلیدواژه شما چند بار باشد.

– از کلمات کلیدی در عنوان، تگ‌های هدینگ و بدنه محتوایتان استفاده کنید

این ابزار، در ایران اطلاعات خیلی دقیقی را به شما نشان نمی دهد، پس برای پیدا کردن کلمات مناسب برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فقط به این ابزار اکتفا نکنید. حجم جستجو، یکی از مواردی است که در بررسی کیفیت کلمات کلیدی موثر است و نشان می دهد که یک کلمه به طور میانگین چند بار در ماه، در گوگل سرچ می شود. با استفاده از ابزارهایGoogle Keyword Plannerو KWfinder می توانید به سادگی حجم جستجو را در بیاورید. رتبه گرفتن توی گوگل به کمک محتوا، یه فرایند زمان‌بره و اگه سئو محتوا اصولی انجام بشه، این زمان رو تا حدی می‌تونه کوتاه‌تر کنه. شما باید مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی خودتان را در ابتدای تگ تایتل قرار دهید و سعی کنید که اندازه آن کمتر از 60 کاراکتر باشد. بهترین جایی که می توانید در زمان نوشتن یک تگ title بهینه شده کار خودتان را شروع کنید، کلمات کلیدی هدف می باشد.

هدف شما بايد اين باشد كه محتواهایی تولید کنید که ارزش آنها 10 برابر بیشتر از ارزش محتواهای رقبایتان باشد. قبل از سئو کردن محتواهای سایتتان، باید توجه داشته باشید که همه ي محتواها از جمله تصاوير، ويدئو، چارت (جدول) و غيره ميشود بايد 100% منحصر بفرد باشند. با اين كار، ميتوانيد سطح محتوايتان را بالا ببريد و به طور قابل ملاحظه اي باعث متفاوت به نظر رسيدن محتوايتان نسبت به رقبايتان شويد. انواع مديا (رسانه) در محتوا شامل تصوير، گرافيك، نمودار، ويدئو، فايل صوتي، Gif و اينفوگرافيک ها مي شود. پس بدانید که گوگل نیز تمام تعاملات با سایت شما را زیر نظر می گیرد.

قابلیت یافتن با افزایش احتمال اینکه گوگل محتوای شما را برای صفحات نتیجه انتخاب کند ارتباط دارد. مهم است که این مرحله نهایی را پس از نوشتن یک پست اصلی و خواندنی بردارید. در کنار سئو محتوا وب سایت شما باید به خوبی طراحی شده باشد، دارای رابط کاربری عالی باشد و تمام موارد فنی که باعث رتبه سایت شما در گوگل می شود نیز باید پوشش داده شود. اما بدون محتوای با کیفیت، سایت شما برای کسب رتبه در موتورهای جستجو شانسی ندارد.

آموزش کامل نحوه افزودن Qr code به وب سایت

از برچسب‌های درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی به‌اشتباه در اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی نمایش می‌یابد، پیش نیاید. از سویی دیگر هم اشتراک‌گذاری بیشتر مطلب شما موجب افزایش احتمال جذب لینک خارجی خواهد شد. این نکته در کشور ما تا حدی کمرنگ است چرا که متاسفانه هنوز گوگل در زبان فارسی نمی‌تواند این ارتباطات معنایی را دقیق بررسی و شناسایی کند.

تاثیری که کلمه کلیدی در اول متن دارد، غیر قابل انکار است. تقریبا هر کارشناس محتوایی سعی می‌کند keyword مقاله را در ابتدایی‌ترین پاراگراف وارد کند. چرا که در این صورت یک سیگنال قوی برای موتورهای جستجو از جمله گوگل ایجاد می‌شود تا کلمه کلیدی شما را شناسایی کند. بنابراین اگر به‌دنبال سئوی محتوا خود هستید، پیشنهاد می‌کنم حداقل یکبار کلمه کلیدی را در 100 کلمه اول قرار دهید. طبق اعلام گوگل محتوای صوتی می‌تواند تاثیرات بسزایی در رتبه‌بندی سایت‌ها داشته باشد. بسیاری از برندها در کنار تولید محتوای متنی، پادکست تولید می‌کنند.

کلمه کلیدی مفهومی است که توسط کاربر جستجو شده، دارای معنی و مفهوم خاصی است و در حجم مشخص و قابل ارزشی توسط کاربران در گوگل جستجو می‌شود. در بحث محتوای سئو شده، کیورد ریسرچ قدم اصلی و اساسی است، موفقیت در این مرحله باعث می‌شود محتوای تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد به همین خاطر از ابزارها و روش‌های زیر به‌خوبی استفاده کنید. محتوایی که می نویسید سعی کنید همیشه بلند باشد تحقیقات نشان داده هست که محتوای بلند همیشه رتبه ی بهتری در گوگل می گیرد. از شما انتظار نداریم که هر یک از این استراتژی‌های عالی را درست از همین الان در محتوای خود پیاده‌سازی کنید.

  • این قسمت در زیر باکس عنوان شما در بالای صفحه ویرایش پست قرار دارد.
  • اما در حال حاضر باید محتوای شما با “Search Intent” هم مطابقت داشته باشد.
  • اگر پاسخ سوال شما در این قسمت نیست، سوال خود را قسمت نظرات برای ما بنویسید.
  • برای مثال در تیتر همین محتوا از عبارت «اصول سئو محتوا در 6 گام» استفاده شده که باعث می‌شود نرخ کلیک و تبدیل بیشتر باشد.
  • این کار علاوه بر تقویت لینک‌سازی داخلی، امکان درج کامنت و تعامل کاربر را بیشتر می‌کند.
  • من یک سایت فروش شمع های تزئینی دارم، تمامی شمع های داخل فروشگاه، دارای چند تا رنگ هستش؛ به طور مثال من شمع شیشه ای طرح اسکلت دارم که در رنگ های صورتی، سفید و قرمز میفروشمشون.