نگه داشتن محتوا و نوشته ها در ابتدای صفحه، برای بازدید کنندگان ارگانیک اهمیت بسیاری داد. هر چیزی که باعث شود محتوا یا نوشته شما پایین صفحه قرار بگیرد، موجب حواس پرتی کاربر شده و هیچ ارزشی را به او منتقل نمی کند. يكي از تکنیک های مورد علاقه من در آموزش سئو محتوا ، استراتژي H&W است. حرف H مخفف how to و به معنای “چگونه، چطور ” است و حرف W مخفف تمامی افعالی است که با Wh شروح می شوند. مانند What، Why، When، Where یا Who که به ترتیب به معنای چه، چرا، کی، کجا و چه کسی می باشد. چگونه تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه از اين واژه ها در عنوانتان استفاده كنيد.
عملا صفحات زامبی صفحاتی هستتند که گوگل آنها را ایندکس میکند ، ولی کسی آنها را نمیخواهد. زامبی پیج به صفحاتی از سایت شما هستند که هیچ ترافیکی ندارند. مطمئن شوید که تصاویر و سایر فایلهای رسانهایتان عملکرد محتوا را کند نمیکنند. © ۱۴۰۱ تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به گروه دیجیتال نردبانمیباشد و هر گونه کپیبرداری پیگرد قانونی دارد.
یکی از جنبه های استراتژی سئوی محتوا موفق، کپی رایتینگ است. مهمترین چیز این است که شما باید مقالاتی بنویسید که خواندن آنها جذاب باشد و باعث شود مخاطبان شما تمایل به ماندن در وب سایت شما داشته باشند. در عین حال می خواهید محتوای سئوی خود را برای گوگل جذاب کنید. اما برخی افراد زیاده روی می کنند مجله خبری سئو و محتوای خود را چنان آشکارا بهینه می کنند که خواندن آنها وحشتناک می شود. پیشنهاد میکنیم متن خود را برای جستجوگر بهینه کنید، بدون اینکه تأثیر منفی بر اصالت ایده یا خوانایی متن شما بگذارد. هر محتوا از نظر موتورهای جستجو یک صفحه وب است و می تواند با کلمات کلیدی خاصی در موتورهای جستجو رنک شود.
از قدرت CSS برای استایل دهی متن بهره بگیرید
برای اینکه در نتایج سرچ گوگل، با عبارات بیشتری رتبه بگیرید نیاز به عبارات کلیدی بیشتر و نیاز به محتواهای سئو شده بیشتر دارید. اگر دوست دارید در در مورد lsi بیشتر بدانید ، توصیه میکنم ویدیو زیر را که بخش هایی از وبینار تحقیق کلمات کلیدی است را با دقت نگاه کنید. در نگاه اول از نظر کسانی که پروژه سئو انجام نداده اند، لانگ تیل کیورد ها خوب نیستند و کلمات کلیدی خیلی بهتر هستند. وقتی تعداد سیلابس های عبارت کلیدی از 3 تا بیشتر میشود، آن کلمه کلیدی لانگ تیل کیورد محسوب میشود. برای مثال ما در این مقاله قصد داریم با عبارت “سئو محتوا” رتبه بگیریم.
به همين دليل است كه بايد براي ساخت يك عنوان تاثير گذار، زمان بگذاريد. نکته دیگری که آموزش سئو محتوا باید به آن توجه کرد، این است که پس ازپس از آماده شدن محتوایتان بايد عنوان را آزمايش، اصلاح و بهينه كنيد. قبل از تولید یک محتوای سئو شده، فهميدن اينكه يك كليد واژه مفيد است یا نه، بسیار حیاتی است.
در درج محتوا توجه به استانداردهای تجربه کاربری مانند فونت، زیبایی ظاهری محتوا و استفاده از تصاویر مرتبط اهمیت دارد. بسیار مهم است که با رعایت این نکته، کاربر مدت زمان زیادی در صفحه محتوا باقی بماند. خلاصه و اطلاعات کامل بین متخصص سئو و نویسنده محتوا رد و بدل شده و یکپارچگی کاملی بین دیدگاهها به وجود آمده باشد.
چگونه محتوای SEO شده بنویسیم؟
لینک دهی داخلی باعث بهبود ساختار محتوای شما شده و اعتبار صفحات شما از نظر گوگل را افزایش می دهد. وب سایت شما باید توسط موتورهای جستجو شناسایی و نمایش داده شود. فعالیت های هوشمندانه سئو باعث بهبود رتبه بندی محتوای شما در صفحات نتیجه موتورهای جستجو همچون گوگل خواهد شد.
- اگر میخواهید از یک استراتژی بازاریابی محتوا استفاده کنید که در آن سئو مورد بررسی قرار نگرفته است، دوباره شروع به کار کنید و سئو محتوا را نیز مدنظر قرار دهید.
- بنابراین اگر از ابتدا محتوای خود را با کلیدواژههای خاص هدفمند نکنید، در رقابت برای کسب رتبه باید بیشازحد تلاش کنید.
- در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد.
- اگر می خواهید محتوای شما در گوگل رتبه خوبی بگیرد، باید عالی باشد.
- برای مثال برچسبهای موضوعی مثل «وبلاگنویسی»، «وبلاگ» و «پستهای وبلاگ» بسیار شبیه به یکدیگر هستند و نباید در یک پست استفاده شوند.