۲٫بعد از یادگیری تولید محتوا برای سایت سئومحتوا به صورت کامل و جامع به شما آموزش داده می شود. برای تولید محتوا برای سایت باید اول دغدغه ی کاربران رو تشخیص دهیم. اینکه کاربر برای اینکه به سایت ما برسد چه سوالی برایش پیش می آید.
آموزش سئو و تولید محتوا برای چه کسانی مفید است؟
خصوصا در سال ۲۰۲۱ که شدیدترین رقابت بین بازاریابان محتوا را تجربه میکنیم، بهینهسازی و مجله خبری سئو یک مهارت الزامی برای یک کمپین محتوایی موفق است. در هر زیرتیتر بهتر است حداکثر 300 کلمه نوشته شود و در صورت نیاز به تشریح بیشتر، از زیرتیترهای دیگر استفاده شود. برای مثال در همین محتوا برای تیتر اصول سئو به زیرتیترهای کوچک تر تحت عنوان گام اول، دوم، سوم و…ایجاد شده تا خوانایی و دقت متن بیشتر شود. در پاراگرف اول و ترجیحا دو خط اول کلمه کلیدی تکرار شود؛ البته بهتر است استفاده از کلمه کلیدی در خط اول صورت گیرد. این کار هم برای خواننده زیباست و سریع میفهمد که موضوع محتوا چیست و هم رباتهای پایشگر گوگل به آن اهمیت میدهند. کلمه کلیدی محتوا را مشخص کنید و ببینید LSI و کلمات کلیدی هم مفهوم چه مواردی هستند.
- لینک دهی داخلی باعث بهبود ساختار محتوای شما شده و اعتبار صفحات شما از نظر گوگل را افزایش می دهد.
- بعنوان مثال بحث انتخاب لینکهای داخلی از موارد سئو تکنیکال است.
- بسیاری از مردم فکر می کنند که محتوای بهینه شده برای سئو نمی تواند کاربر پسند باشد.
- در این ویدئو 4 نکته از اصول سئو در تولید محتوا به شما گفته میشود که به کمک آن میتوانید سئو محتوای سایتتان را دگرگون کنید.
- تاثیری که کلمه کلیدی در اول متن دارد، غیر قابل انکار است.
شما می توانید از یک دکمه call to action هم استفاده کنید. شما می توانید جهت اطلاعات بیشتر، مقاله آموزش بهینه سازی url را در نیوسئو مطالعه کنید و جهت آشنایی با تاثیر کلمات کلیدی در URL، فیلم آموزش سئوتاثیر زیاد یا کم وجود کلمات کلیدی در urlرا مشاهده کنید. کورکورانه محتوا تولید نکنید؛ برنامهای براساس مجموعهای از کلیدواژهها فرمولبندی کنید؛ با اینکار از آغاز خودتان را در مسیر موفقیت قرار میدهید. این موضوع باید بنیان محتوای شما را شکل دهد؛ کلیدواژههای انتخابی شما بر عوامل دیگر صفحه تأثیر خواهد گذاشت. در اینجا قصد داریم همین استراتژی را در تولید محتوای سئو شده استفاده کنیم.
سئوی تصاویر چیست؟ آموزش سئو عکس راهنمای جامع
شما باید محتوایی که ایجاد می کنید را با کلمات کلیدی خودتان هماهنگ کنید. جستجو برای کلمات کلیدی، همیشه باید نقطه شروع نوشتن یک محتوای جدید باشد. پست وبلاگ و بلاگنویسی برای افراد و کسبوکارها مزایای زیادی دارد. هیچ قانون مشخصی وجود ندارد؛ اما روی هر چیزی لینک ندهید (و مسلما فقط کلمات کلیدی نیستند که میتوان به آنها لینک داد و اجبارا هم نباید به آنها لینک داد). به جایی که واقعا با محتوا ارتباط معنایی دارد و به صفحه هدف ارزش بیشتری میدهد لینک بدهید. مثلا عبارت “تحقیقات کلمات کلیدی” عبارت اصلی یه مقالمون باشه و “آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی” هم یکی دیگش، این اشتباهه.
در واقع باید بدانید که برای چه کسی تولید می کنید، از چه کلمات کلیدی اصلی باید استفاده کنید و آن را در کدام شبکه ها و کانال ها بازنشر کنید. اگر به طور نسبی، با دنیای اینترنت و موتورهای جستجو، آشنایی داشته باشید احتمالاً راجع به “آموزش سئو محتوا” یا “محتوای سئو شده” مطالبی خوانده اید. در این مقاله می خواهیم به طور کاملنحوه نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم.