اگر سایت مورد نظر در حوزه روشها و ابزارهای فروش در فضای مجازی فعالیت میکند، بدون شک این موضوع به یک صفحه بنیادی نیاز دارد. اما اگر سایت در حوزه فروش (به صورت کلی) فعالیت میکند، آنگاه این موضوع به یک محتوای فرعی تبدیل خواهد شد. محتوای تولید شده در بازاریابی محتوا در کانال های مختلفی منتشر میشود. سایت، اینستاگرام، یوتیوب، توییتر و… کانالهای مختلف انتشار محتوا برای جلب توجه کاربران است اما مهمترین کانا انتشار محتوا برای بسیاری از کاربران سایت است. اینجاست که کانتنت مارکتینگ و سئو با هم ارتباط پیدا میکنند و هردو به یکدیگر نیاز دارند. بازاریابی محتوا در صورتی موفق خواهد بود که از سئو بهرهمند باشد.
- تصاویر تاثیر زیادی در سئو سایت دارند، مخصوصا اگر در کنار متنها استفاده شوند.
- طراحی محتوا فرآیندی است که به شما کمک می کند تا بر اساس نیازهای واقعی کاربر محتوا تولید کنید.
- زمانی که کاربران با محتوایتان تعامل برقرار میکنند، زمان بیشتری روی محتوایتان میگذارند، با محتوا ارتباط برقرار میکنند و آن را به اشتراک میگذارند.
- تنها كافيست بهBuzzSumoسرى بزنيد و كلمه ى كليديتان را وارد كنيد و ببينيد كه تعداد پست ها در مورد کلمه کلیدی مورد نظرتان چقدر است.
احتمالاً تابهحال بارها در نتایج جستجو سایتهایی را دیدهاید که دارای ستاره هستند و بقیه نیستند. اینیک نوع از کدهای نشانهگذاری اسکیما است که به درک گوگل از محتوای شما کمک زیادی میکند. معیارهای خوب موفقیت در استراتژی تولید محتوا میتوانند شامل بازدید صفحه، بک لینکهای دریافتی، کامنتها، فاکتورهای شبکههای اجتماعی و نرخ تبدیل باشند. حالا که میدانید اهداف شما چیستاند و دلیل آن چیست، نوبت آن است که شروع به ساخت تقویم تولید محتوا کنید.
عناوین توصیفی و جذاب می توانند به خوانندگان کمک کنند تا بفهمند پست وبلاگ شما در مورد چیست و از خواندن آن چه چیزی به دست خواهند آورد. قبل از سفارش محتوای سئو شده، میتوانید با کارشناسان ما در فارس محتوا تماس بگیرید و نیازهای خود را مطرح کنید. ما با رعایت تمامی تکنیکها و اصول سئو محتوا، شما را یاری خواهیم کرد که در استراتژي پیشبرد اهداف خود با سرعت بیشتری حرکت کنید.
از دسته بندی ها و برچسب ها برای سازماندهی و سئو محتوا استفاده کنید.
در این مطلب قصد داریم به 13 راهکار و ترفندی اشاره کنیم که به تسلط یافتن شما در نوشتن محتوایی با پتانسیل دست یابی به رتبه بالا، کمک کند. می بینید که چندین مرتبه از لیست های عددی یا نقطه گذاری شده برای فرمت بندی متن استفاده کرده ایم. این لیستها کمک زیادی به بالا رفتن میزان خوانایی متن میکنند.
شاید برایتان سوال پیش بیاید که تبلیغ نویسی به چه کار شما می آید. چرا؟ به دلیل اینکه شما اگر تبلیغ نویسی را بلد نباشید نمیتوانید مخاطب را به خرید محصولاتتان در سایت، استفاده از خدماتتان و غیره ترغیب کنید. کتاب ماشین محتوا یکی از پرفروش ترین کتاب های بازاریابی محتوا است که به صورت نکته به نکته و خلاصه کلیه کتاب را بررسی می کنیم. این مقاله به کوشش رامین محمودی، حسین بابائی، صفیه منتظری و دیگر اعضای تیم نوین تولید شده است. تکتک ما امیدواریم که با تلاش خود، تاثیری هر چند کوچک در بهبود کیفیت وب فارسی داشته باشیم. سعی کنید عنوان سئوی شما از 60 کاراکتر بیشتر نباشد، در غیر این صورت تایتل در گوگل ناقص نشان داده میشود.
به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید. سالهاست از خواندن و نوشتن لذت میبرم و عاشق یاد گرفتنم، مخصوصا یادگیری سئو. معتقد به انتشار اطلاعات آزادم و هر آنچه از سئو بلد هستم رو در اختیار دیگران قرار میدم. از دیدگاه من اولین قدم برای یادگیری سئو، اینه که بفهمیم که سئو تریک و ترفند نیست؛ سئو مسیر میانبر نداره و برای رسیدن به موفقیت در موتورهای جستوجو، به استراتژی، تکنیکهای اثبات شده و خلاقیت نیاز داریم.
گام نخست برای آغاز تولید محتوا، انتخاب کلید واژه هدفمند است. تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز به دانش و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که کار بر روی چه کلماتی میتواند به سئوی سایت کمک کند. البته ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود دارد که وبمسترها مجله خبری سئو میتوانند به کمک آنها در هر حوزه ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند. همانطور که در اول مقاله هم بیان کردیم، در خصوص استراتژی بهینه سازی محتوا فقط نکات عمومی و اصلی را مطرح می کنیم. شما باید برای هر محتوایی که تولید می کنید، یک استراتژی و برنامه داشتید.
آموزش اضافه کردن کاربر در وردپرس و نقش های کاربری وردپرس
در مرحله بعدی کلمه کلیدی شما حتماً باید در پاراگراف اول مقالهتان وجود داشته باشد و در پاراگرافهای بعدی نیز بهصورت طبیعی و اصولی تکرار شود. بدون در نظر گرفتن نوع محتوایی که استفاده میکنید، کارهای زیر میتوانند هر زمانی که نسبت به تولید یک مقاله اقدام میکنید استفاده شوند تا مطمئن شوید که مقاله مورد نظر برای موتورهای جستجو بهینهشده است. اگر بهصورت مستمر اقدام به تولید محتواهای باکیفیت میکنید، میتوانید امیدوار باشید که درنهایت بعضی از آنان به رتبههایی در موتورهای جستجو دست یابند. در واقع این مقاله یکراهنمای بسیار سریع برای دستیابی به مهارت سئو محتوا است تا با استفاده از آن، خیلی سریع بتوانید محتواهایی که مینویسید را برای موتورهای جستجو بهینهسازی کنید. با توجه به اینکه گوگل نیز به دنبال افزایش رضایت کاربران است، به این موضوع توجه ویژه ای دارد.
جایگاه و ارزش محتوا بر روی سئو سایت غیر قابل انکار است تا آنجا که یکی از مهم ترین عناصر رتبه بندی سایت توسط گوگل، تولید محتوای با کیفیت است. سئو محتوا یا SEO Content اصطلاحی است که برای محتوای سئو شده به کار میرود. محتوای سئو شده، محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جست و جو مانند گوگل و با استفاده از یک کلمه کلیدی نوشته میشود.
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. در نهایت بهتر است در بخش نتیجه گیری و چند خط انتهایی نیز مجدداً کلمه کلیدی تکرار شود. فکر کردن در مورد این سوالات به شما کمک می کند تا ایده اصلی برای پست یا مقاله خود داشته باشید. توضیحات متا را بهینهسازی کنید و از تمام ظرفیت آن استفاده کنید. مثلا در تصویر بالا ما از کاربر خواستهایم که مقاله را در شبکههای اجتماعیاش منتشر کند.
شرح وظایف نویسنده سئوی محتوا