شاید مهمتر از درک و فهم بازاریابی محتوا، اطلاع از اهمیت آن در کسب و کار است. در این راستا به بررسی یک چرخه می پردازیم که در این مورد می تواند اتفاق بیفتد. محتوا و جستجو با یکدیگر گره خورده اند، به نحوی که اگر تمامتکنیک های سئورا رعایت کرده باشید، اما سایت شما دارای محتوای به در به خوری نباشد، شانس زیادی برای نمایش در صفحات جستجوی گوگل نخواهید داشت.
آنالیز تخصصی سئوکار
ايجاد محتواى موثر، بسيار فراتر و پیچیده تر از قرار دادن چند كلمه ى كليدى ساده در صفحه است! به همين دليل، قرار است امروز به شما چگونگى نوشتن محتوای مناسب برای سئو را آموزش دهیم. به یاد داشته باشید که منظور از تولید محتواى مناسب برای سئو، فقط نوشتن متون بالای ٢٠٠٠ كلمه نيست.
تولید محتوا درکنار تحقیق درباره کلیدواژهها بسیار مهم است. اگر چنین رویکردی برای تولید محتوا دارید، باید تجدیدنظر کنید. این مقاله را تا انتها بخوانید تا با رموز تولید محتوای بهینه و باکیفیت بیشتر آشنا شوید.
این موارد شامل محتوای آماری، اطلاعات محصول (در صورت وجود و با تکامل محصولات و کسب و کار شما) یا اطلاعاتی است که در صنعت شما با گذشت زمان تغییر میکنند. به این خاطر که قرارگیری کامل محتوای جدید شما در صفحه نتایج موتور جستجو و کسب اعتبار زمان بیشتری میخواهد در حالیکه میتوانید بخشی از محتوای موجود مجله خبری سئو را بروزرسانی کنید و فوراً از مزایای آن بهره ببرید. وقتی قرار است مقاله یا مطلبی را برای وبلاگ خود بنویسید حتماً دقت کنید که محتوای شما همیشگی باشند. یعنی آن محتوا مربوط به موضوعاتی است که مطمئناُ طی دوره زمانی طولانی ارزش و اعتبار خود را (تنها با تغییرات کوچک یا بروزرسانی) حفظ میکنند.
لینک های خروجی به سایت های مرتبط و معتبر، اثر مثبت بر SEO دارد و می تواند رتبه شما در نتایج جستجو را ارتقا دهد. در واقع لینک های خروجی، منابع محتوای شما هستند و نشان می دهند که شما برای تولید این محتوا، چه منابع دیگری را مطالعه کرده اید. گوگل محتوای پست را درک میکند زیرا تراکم کلمات کلیدی عامل مهمی در سئو است. با توجه به اولويت هاي مخاطب هايتان ميتوانيد محتواي منحصر بفرد و عميق تري داشته باشيد.
آموزش سئو سایت گردشگری (راهنما جامع) +
علاوه بر آن کلمات کلیدی LSI کمک می کند نه فقط برای کلمات کلیدی مورد نظر خود… بلکه برای کلمات کلیدی مرتبط نیز رتبه بگیرید. بنابراین توصیه می کنیم برای هر صفحه از سایت خود یک متا دیسکرپشن منحصر به فرد بنویسید. و سعی کنید محتوایی که برای آن قرار می دهید جذاب باشد و کاربر را جذب برای کلیک آن کند. پس نوشتن محتوایی که یک آموزش کامل درباره طرز تهیه مربای آلبالو است می تواند رتبه خوبی در نتایج بگیرد. برای مثال ما می توانستیم یک سری نکات را برای در تولید محتوا بیاوریم اما می دانیم که یک مقاله جامع بهتر از یک مقاله کوتاه در گوگل رتبه می گیرد.
- خلاصه محتوا، یک دید کلی از چیزی است که شما سعی دارید با محتوا به آن برسید.
- بسیاری از برندها در کنار تولید محتوای متنی، پادکست تولید میکنند.
- استفاده از تولید محتوا برای داشتن وب سایت یا شبکه های اجتماعی می تواند برای کسب و کار های اینترنتی شما ضروری ست.
- این کار کمی زمانبر ممکن است باشد اما محتوای خوبی را برای شما به همراه میآورد.
نکته حائز اهمیت در این بین این است که در دادن لینک خروجی زیاده روی نکنید. هرچند لینکهای خروجی به بهبود متن کمک میکند اما تعدد آنها میتواند آزاردهنده و ناخوشایند باشد که در این صورت، اثر آن در سئو هم معکوس و منفی خواهد شد. اگر در حال نوشتن پستی در مورد جنگلهای ایران هستید، بدیهی است که مطلب شما شامل مجموعهای از عکسهای درختان و گیاهان میشود، اما همه آنها یکسان نیستند. شما ممکن است عکسهایی از نمای نزدیک، از آسمان، گونههای مختلف گیاهی و جانوری داشته باشید.
هدف از آموزش سئو محتوا چیست؟
از ابزاری مانند PageSpeed گوگل و GTmetrix برای مشاهده سرعت صفحهتان و فرصتهای بهبود آنها بهره بگیرید. اگر سایت شما هماکنون ریسپانسیو است (در قالب نسخه تلفن همراه به خوبی نمایش داده میشود و کار میکند) بسیار عالی است. با این حال، حواستان باشد که بررسی کنید محتوای شما در گوشیهای تلفن همراه چگونه به نمایش درمیآید.