اما برای اینکه مخاطبتان سایت شما را ترک نکند، ترفند خوبی که میتوانید به کار بگیرید این است که در تنظیمات لینک، گزینهی باز شدن در پنجره جدید را بزنید. برخی این کار را دوست ندارند، اما واقعیت این است که با باز شدن لینک در یک زبانه یا پنجره جدید، کاربر ممکن است بعدا دوباره به سایت شما مراجعه کند و زمان بیشتری را در سایتتان سپری کند. در حالی که اگر این کار را نکنید، ممکن است که کاربر به کلی سایت شما را فراموش کند. بهکارگیری کلمات، عبارات و سوالات کاربران میتواند نرخ تعامل با سایتتان را افزایش دهد. با این کار، اگر محتوای شما واقعا مشکلی از مشکلات کاربران را حل کند، تبدیل به یک محتوای بسیار جذاب با نرخ تعامل بالا خواهد شد.
به زبان ساده، سئو داخلی مجموعه قواعد و استانداردهایی است که در داخل وب سایت و بین صفحات سایت باید رعایت شود تا کاربران به راحتی بتوانند با وب سایت ارتباط برقرار کنند. اولین نیاز برای کپی رایتینگ با کیفیت بالا، نوشتن محتوای اصلی است. باید با همه پستها و مقالات دیگر وبلاگ که قبلاً در اینترنت هستند متفاوت باشد. اگر جستجوی کلمات کلیدی خود را به خوبی انجام داده باشید، در نهایت به لیست طولانی از عباراتی که می خواهید آنها را پیدا کنید، خواهید رسید. باید مطمئن شوید که یک ایده اصلی برای پست وبلاگ خود دارید.
بسیاری از مبتدیان فقط از حدس های خود برای نوشتن درباره موضوعاتی که احساس می کنند کاربرانشان علاقه مند هستند استفاده کنند. شما نباید به حدس های کور متکی باشید، به ویژه هنگامی که می توانید با ابزار های مختلف بهترین کلمه کلیدی را برای نوشته خود پیدا کنید. تحقیق کلید واژه یک تکنیک است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان موتور های جستجوگر مورد استفاده قرار می گیرد. این تکنیک به شما کمک می کند موضوعاتی را که کاربران شما علاقه مند هستند بر اساس داده های موتور جستجو پیدا کنید. شاید تعجب کنید چرا توضیحات متا را بهعنوان یکی از عناصر اساسی بهینهسازی صفحه درنظر گرفتهایم. در این ویدیو توضیح می دهد که آناتومی و ساختار یک صفحه چگونه باید باشد تا از نظر سئو داخلی برای بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو عالی باشد.
LSI (ال اس ای) یا عبارت کلیدی هم خوانده یا مرتبط چیست؟
بازار رقابت تولید محتوای بهینه این روزها بسیار داغ است؛ کسبوکارها به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و از بهصرفهترین… موتورهای جستجو از الگوریتم هایی مثل tf-idf و bm25 برای بدست اوردن چگالی مناسب کلمه استفاده میکنن و چگالی یک عبارت را نسبت به کل صفحات ایندکس شده مشابه بررسی میکنند. مهم این است که تکرار کلمه کلیدی در متن طبیعی باشه، میزان طبیعی بودن با توجه به کلمه مجله خبری سئو و نوع محتوا متفاوت است. مثلا عبارت ‘با’ ممکنه در یک صفحه زیاد تکرار بشه اما طبیعی هست. با اینکه بهاشتراکگذاری در رسانهها عاملی برای رتبهبندی مستقیم بهشمار نمیآید، برای خوانندگان مهم است که بتوانند محتوای شما را بازنشر کنند. حتی اگر فقط بهدلیل افزایش جستوجوی طبیعی محتوا تولید میکنید، باز هم احتمالا امید دارید که آن را در آینده به کسبوکار تبدیل کنید.
اهمیت اصول سئو در تولید محتوا
چه محتوایی میتوانید تولید کنید که متفاوت از آنچه هر کس دیگری تولید میکند باشد؟ شاید اینفوگرافیکها نیز خیلی بتوانند به شما کمک کنند. استفاده از تصاویر و ویدئو در محتوا تأثیر مثبتی بر زمان توقف روی محتوا دارد؛ براساس پژوهشی از Hubspot حدود ۸۰٪ بازاریابان میگویند استفاده از ویدئو زمان توقف روی محتوا را در وبسایت افزایش میدهد. استفاده از ویدئو و تصاویر (که شامل اینفوگرافی و نمودارها هم میشود)، سبب میشود که محتوا بهراحتی خوانده شود.
نمونه کار های طراحی کارت ویزیت
این کار باعث میشود تا مخاطب سر خط مطالب را گم نکند و دچار سردرگمی نشود. ضمن این که فرصت بیشتری برای تمرکز بر روی جملات و تفکر در مورد آنها خواهد داشت. تصاویر متنهای طولانی را به بخشهای کوچکتر تقسیم میکنند و خواندن مطلب را آسانتر میکنند. براي هيچ كس هیچ اهميتی ندارد كه شما چقدر باهوش و مطلع هستيد!
- آنها همچنین نشان می دهند که مفهومی که درباره آن نوشتید مبتنی بر واقعیت و اقتدار است.
- تایتل شما علاوه بر اینکه باید کلمه کلیدی را داشته باشد همچنین باید از جذابیت خوبی برخوردار باشد تا به افزایش CTR کمک کند.
- کاربران معمولا پاراگرافها را برای رسیدن به سوال خود اسکن میکنند.
- کلمات کلیدی صحیح و مناسب هر کسب و کار را انتخاب و آنالیز کند.
باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچکتر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آنها لینک ایجاد کنید. صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش میدهد (کلیدواژههای کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا). و صفحات فرعی (کلیدواژههای جانبی، عمدتا دو یا چند کلمهای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردستههای آن موضوع میشوند (کلیدواژههای دُم دراز).
وبلاگ نویسی به شما زمینه آموزش تبدیل شدن به بهترین نویسنده seo-content در بازار را می دهد. Google مرتباً در حال جستجو در میان سایتها است تا ببیند کدام یک باید افزایش یابد و کدام یک از آنها باید تنزل رتبه داشته باشند. ما در civilpc چارچوب روشنی از مراحل را دنبال می کنیم که برای هر مقاله دنبال می کنیم.بر این اساس، ما همیشه در حال تطبیق مراحل نوشتن متن خود با آخرین شرایط هستیم. همچنین به مخاطبان شما کمک می کند محتوای شما را بیشتر کشف کنند و شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد و معتبر از اطلاعات بشناسند. و این امر باعث می شود که در نتایج جستجو نسبت به رقبا جلوتر باشید. همچنین یادتان نرود که از کلمات کلیدی در Alt tag حتما استفاده کنید.