به گوگل اجازه دهید صفحه شما را همان طوری مشاهده کند که یک کاربر می تواند ببیند. 8.1.1 از المان های یا اچ تی ام ال برای جاسازی تصاویر در محتوای خود استفاده کنید. در نهایت بهتر است در بخش نتیجه گیری و چند خط انتهایی نیز مجدداً کلمه کلیدی تکرار شود. یعنی به همه سوألات و نیازهای مخاطب پاسخ داده و در عین حال به سمت زیادهگویی و حشو حرکت کند. البته به یاد داشته باشین که سئو فقط مختص محتوا نیست و سایت هم باید با قواعد سئو همگام باشه . خیالتون راحت باشه که من این کار رو هم برا سایتتون انجام میدم .
برای اینکه بتوانید حجم تصاویر سایتتان را بدون افت کیفیت کاهش دهید، میتوانید از وبسایت Optimizillaکمک بگیرید. اگر تصاویر سنگین و با حجم بالا بگذارید، سرعت بارگذاری صفحه شما کاهش پیدا میکند. کاربر هم منتظر صفحه کند نمیماند و صفحه را تر ک میکند و این میشود یک سیگنا منفی برای گوگل. در سیستم محتوای وردپرس تگ Alt تصاویر با عبارت «متن جایگزین» دیده میشود. برای آشنایی بیشتر با بحث سئو و بهینهسازی سایت حتماً به صفحه آموزش سئوی ما سر بزنید و از منابع رایگان استفاده کنید. این دو از اصلیترین معیارهای سئوی محتوا هستند که در رتبه صفحه شما تأثیر مستقیم میگذارند.
در اتفاق نظر و اجماعی که درباره یک موضوع وجود دارد، ارائه اجماع تأیید شده در صفحات در مورد موضوعات علمی، کار خوبی است. از یک ساختار دایرکتوری استفاده کنید که محتوای شما را به خوبی سازماندهی کند و به سادگی به بازدیدکنندگان نشان می دهد که در کجای سایت شما قرار دارند. سعی کنید از ساختار دایرکتوری خود برای نشان دادن نوع محتوای موجود در آن URL استفاده کنید. در این صورت می توانید مجله خبری سئو و بهینه سازی محتوای سایت خودتان را بهبود بخشید. یک صفحه ناوبری ساده برای کل سایت خود (یا مهم ترین صفحات، اگر صدها یا هزاران صفحه دارید) برای کاربران قرار دهید.
بهینه سازی سر تیتر اول محتوا Heading 1
فرق اصلی این دوره کوتاه و حرفهای، با بقیه دورهها اینه که کاملا عملی و کاربردیه و توی کمترین زمان ممکن هر چیزی که لازمه از آموزش سئو محتوا بدونی، ارائه میشه. اگر به دنبال رتبه بندی یک موضوع یا یک کلمه کلیدی هستید به بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو نیاز خواهید داشت. الگوریتم گوگل مرتبط ترین محتوا را در رابطه با هر کلمه کلیدی نشان خواهد داد، می توانیم از این ویژگی به عنوان یک مزیت استفاده نماییم. نخستین نتایج که برای هر کلمه کلیدی نشان داده می شوند را در نظر بگیرید.
نمونه کار های طراحی موشن گرافیک
در یک وبسایت ممکن است با انواع محتوا روبهرو شوید که با اهداف مختلف منتشر شدهاند. AMP نامی است که اگر اهل دنیای دیجیتال و طراحی صفحات وب باشید، حتما شنیدهاید. کار دیگر ما در آکادمی سئو سفینه؛ تولید ابزارهای سئو است. با سلام ممنونم از اموزش های خوب و عالی تون تشکر ویژه دارم ببخشید ۲ تا سوال داشتم . امیدوارم منظورتون رو به درستی متوجه شده باشم و پاسخ مناسبی داده باشم.
البته که از آنجایی بروزرسانی محتوا بخش بسیار مهمی در سئو محتوا است ، این مطلب دائما بروزخواهد شد و موارد بیشتری در آن قرار میگیرد. برای این کار شما باید یک تحقیقات کلمات کلیدی بر روی لانگ تیل کیورد ها انجام دهید. یعنی به جای اینکه همیشه سعی کنیم محتواهایی را تولید و سئو کنیم که رقابت شدیدی در سئو آنها وجود دارد ، به تولید محتوا بر روی عبارات کلیدی تمرکز میکنیم که رقابت چندانی روی آنها وجود ندارد.
آموزشهای حرفهای ما شامل دورههای آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم، همایش و کارگاه) است. مثلا عبارت “تحقیقات کلمات کلیدی” عبارت اصلی یه مقالمون باشه و “آموزش پیدا کردن کلمات کلیدی” هم یکی دیگش، این اشتباهه. با آپدیت تایتل و دیسکریپشن در صفحه خود باعث جذب بیشتر کاربران از صفحه نتایج سرچ گوگل شوید. اگر دوست دارید در در مورد lsi بیشتر بدانید ، توصیه میکنم ویدیو زیر را که بخش هایی از وبینار تحقیق کلمات کلیدی است را با دقت نگاه کنید. در نگاه اول از نظر کسانی که پروژه سئو انجام نداده اند، لانگ تیل کیورد ها خوب نیستند و کلمات کلیدی خیلی بهتر هستند.
- صفحات موبایلی که تجربه جستجوگر ضعیفی را ارائه میدهند، می توانند در رتبه بندی تنزل یابند یا با یک هشدار در نتایج جستجوی تلفن همراه نمایش داده شوند.
- از آنجایی که محتوا و تولید محتوای سئو شده یکی از پارامترهای مهم سئو داخلی است، اهمیت بسیاری پیدا کرده و اصول مشخصی برای آن تعیین کردهاند.
- ترافیک از مکان های دیگر به غیر از گوگل برای رتبه بندی جستجوی شما بسیار مهم است.
- اما اگر بخواهیم صرفا با قصد افزایش طول مقاله و جلب نظر موتورهای جستجو، مطالب بیکیفیت و نامرتبط به محتوا اضافه کنیم، در نهایت بازخوردهای منفی کاربران منجر به از دست دادن رتبه خواهد شد.
یا مثلا یک فاصله 20 ثانتی از صفحه سفید باشد ، وقت شما بی خود و بی جهت بدون اینکه سودی ببرید از دست میرود. عملا صفحات زامبی صفحاتی هستتند که گوگل آنها را ایندکس میکند ، ولی کسی آنها را نمیخواهد. زامبی پیج به صفحاتی از سایت شما هستند که هیچ ترافیکی ندارند.
در نتیجهگیری هم علاوه بر تکرار کلمه کلیدی و جمع بندی کلی موضوع، بهتر است اقدام به فراخوان و درخواست از کاربر داشته باشد و پیشنهاد مطالعه مقاله بعدی نیز داده شود. این کار علاوه بر تقویت لینکسازی داخلی، امکان درج کامنت و تعامل کاربر را بیشتر میکند. تمام محتوا با محوریت کلمه کلیدی نوشته میشود و هدف فرآیندهای سئو آن است که در نتایج جستجو کلمه کلیدی هدف، محتوای مورد نظر در صدر قرار گیرد. کلمه کلیدی مفهومی است که توسط کاربر جستجو شده، دارای معنی و مفهوم خاصی است و در حجم مشخص و قابل ارزشی توسط کاربران در گوگل جستجو میشود.
در واقع یک تقویم کاری، به شما در تولید محتوا یک نظم خاصی می دهد. راستی قبل از نوشتن محتوا حتماً رتبههای اول گوگل در آن کلمه را چک کنید تا بتوانید کاملتر و با کیفیت تر از آن بنویسید. اگر سوالی دباره سئوی محتوا دارید حتماً در قیمت کامنت همین مقاله بپرسید.