سئو سایت و سئو وب سایت و افزایش رتبه سئو سایت با شرکت سئو ایران-سئو سمروش

در بسیاری از مواقع با جستجوی عبارتی در گوگل به لیستی از وب سایت ها خواهید رسید. اما در بعضی مواقع مشاهده می کنید که گوگل بخشی از محتوای یک وب سایت شامل پاسخ به سوالتان را در صدر نتایج به نمایش گذاشته است. مسئله بزرگی که بعد از چنین رویدای اتفاق می افتد احتمال جریمه شدن سایت توسط موتورهای جستجوست، چرا که آنها تصور می کنند که شما با ایجاد محتوای تکراری در صفحات مختلف قصد شبیه سازی دارید.

مسئله این است که به عنوان یک نویسنده، نمی توانید بین 2000 تا 5000 کلمه در مورد موضوع خود چرت و پرت سر هم کنید. برای به دست آوردن رتبه‌های خوب از دید گوگل باید سه فاکتور تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن را همزمان داشته باشید. در فصل بعدی اطلاعات بیشتری در مورد بهینه سازی تگ عنوان و متا دیسکریپشن ارائه خواهیم داد.

سئو چیست

در نتیجه هر چقدر زمان بیشتری برای افزایش کیفیت محتوا صرف کنید (حتی اگر موجب کاهش تعداد مطالب ارسالی شود) شانس بیشتری برای کسب جایگاه خواهید داشت. برای شروع پیشنهاد میکنم مقاله 10 نکته طلایی برای مجله خبری سئو مقاله را مطالعه کنید. مواردی که ذکر کردید لیست کاملی از سئو داخلی و خارجی نیست و تنها به بخشی از موارد اشاره داشته است. هریک از این موضوعات برای بررسی نیازمند چندین مقاله یا ویدئو آموزشی هستند. پیشنهاد میکنم برای شروع به صفحه کتاب سئو در سایت آکادمی مراجعه کرده و از کتاب های رایگانی که توسط مجموعه وبسیما تالیف و منتشر شده است استفاده کنید. زمانی‌که دانش و تجربه نسبی در زمینه سئو را کسب کردید دیگر صرف زمان برای یادگیری شخصی و مطالعه مقاله منطقی نیست.

هر از چند وقت به سئو نیاز دارم؟

برای مصاحبه نیازی نیست حتما دفتر بزرگ و دکور مناسب داشته باشید (البته اگر داشته باشید بهتر است). شما می‌توانید مصاحبه‌‌های صوتی یا تلفنی یا لایو اینستاگرام داشته باشید و متن همان را در صفحات مقاله منتشر کنید. به این صورت که مقالاتتان هر روز راس ساعات خاصی منتشر شود. با اینکار ربات‌های گوگل عادت می‌کنند و هر روز راس ساعت برای ایندکس صفحات جدید وارد سایت می‌شوند.

  • برای اطلاعات بیشتر در مورد تگ alt می‌توانید به مقالۀ تگ آلت چیست در وبلاگ ما مراجعه کنید.
  • البته فاکتورهای دیگری مثل عمر دامنه، تعداد و تنوع لینک های خروجی و تعداد صفحات سایت شما نیز بر آن تاثیرگذار هستند.
  • با سئوی داخلی ، شما وب سایتتان را برای کاربران کاربردی‌تر و باارزش‌تر می‌سازید.
  • سئو فرآيند ساده‌اي نيست که به راحتي پياده‌سازي شود زيرا نيازمند دانش زياد، علم پيش زمينه‌اي و صبر است.

ثانیا، بک لینک ها باید به شما کمک کنند تا به گوگل ثابت کنید که یک برند قابل اعتماد هستید و در این راستا بک لینک از سایت‌های معمولی ​​به شما اجازه نمی‌دهند به این موقعیت برسید. همانطور که قبلا در بخش PageRank توضیح دادیم، صفحاتی که بک لینک های باکیفیتی دارند، link equity بیشتری را به صفحه گیرنده لینک شده ارسال می کنند. این موضوع بدان معناست که صفحه لینک دهنده باید در مورد موضوعی مشابه با صفحه لینک داده شده باشد.

تجربه کاربری، قیمت‌گذاری، مدل پروموت کردن و … همگی روی فروش سایت موثر هستند و نمی‌توان تضمین کرد که فقط با سئو می‌توان فروش را افزایش داد. برای قدم برداشتن در مسیر درست، باید در کنار سئو، به بهینه‌سازی سایر عوامل نیز پرداخت تا در نهایت، افزایش فروش تضمین شده باشد. در این‌که سئو می‌تواند یکی از عوامل افزایش میزان فروش باشد شکی نیست اما به‌عنوان معیار در نظر گرفتن فروش برای سنجش سئو اشتباه است و نباید کیفیت خدمات سئو را با عوامل این چنینی سنجید. محتوا با کیفیت و با تکیه بر کلمات کلیدی پر کاربرد تولید شده است. بصورت کلی گوگل به سایت های تازه تاسیس چندان سخت نمی گیرد.

بر همین اساس استراتژی سئو تدوین شده و برنامه دقیقی برای پیاده سازی آن در نظر میگیریم و در نهایت مطابق با همین برنامه فرآیند تولید محتوا و لینک سازی را انجام میدهیم. برای شروع کار خود نیازمند یک استراتژی مشخص و دقیق خواهیم بود. استراتژی ما در سئو براساس شناخت ما از مخاطب و تحلیل رقبا شکل میگیرد. براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم. معرفی کامل آخرین الگوریتم های گوگل و جدیدترین تغییرات الگوریتم ها در گوگل که از جهت سئو و بهینه سازی سایت اهمیت بسیار بالایی دارند و سئو کارها به دنبال آنها هستند. سئو باعث افزایش ترافیک می‎شود و فروش هر وب‌سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد که میزان ترافیک سایت، تنها یکی از آن‌هاست.

چگونه یک کارشناس تولید محتوا حرفه‌ای شویم؟

گزارش All Pages ابتدایی ترین گزارش و یکی از مهمترین دلایل استفاده از گوگل آنالیتیکس است. با استفاده از این گزارش کاربران می توانند بفهمند که صفحاتشان چقدر ترافیک دارد. منظور از Segment زیر مجموعه ای از داده ها در Google Analytics است. می‌توانید یکی از بخش‌های پیش‌فرض (مانند ترافیک ارگانیک، ترافیک موبایل) را انتخاب کنید یا یک بخش جدید ایجاد و ذخیره کنید تا بدین شکل گردش کار خود را سرعت ببخشید. تکنیک‌های لینک‌سازی، شامل نکات زیادی است (برای الهام گرفتن می‌توانید فهرست بزرگ ما از بیش از 50 روش لینک‌سازی را بررسی کنید). ما مواردی را دیده‌ایم که در آن متخصصین سئو آنقدر روی ایجاد انواع خاصی از بک لینک ها متمرکز شده‌اند که بقیه گزینه‌های خود را نادیده گرفته‌اند.

هرچه وب سایتتان از دید کاربران کارآمدتر و مفیدتر باشد، ترافیک و بازدید بیشتری دریافت خواهید کرد؛ و این به معنی ارتقای رتبه شما در موتورهای جستجو است. محتوای یونیک و سئو شده به شما در این موضوع کمک زیادی می‌کند. نوشتن یک محتوای ساده اما سرشار از نکات مفید برای کاربران با رعایت علائم نگارشی، پاراگراف‌های کوتاه، متون جذاب، ارتباط صمیمانه با کاربر تا حد زیادی در فرایند سئو داخلی به شما کمک می‌کند.

اما در حین نوشتن این مطلب؛ یکی از شرکت‌کنندگان در دوره جامع سئو سفینه؛ سوالی را مطرح کرد و من احتمال می‌دهم این سوال خیلی از شما باشد. روش کار سیستم افلیت به این صورت است که به افرادی که باعث فروش محصولات شما می‌شوند درصد می‌دهید. خبر خوب این است که ووکامرس به صورت پیش‌فرض همین کار را انجام می‌دهد اما در صورتی که از پلتفرم‌های دیگر استفاده می‌کنید حتما موضوع را چک کنید و در صورت لزوم اصلاح کنید. برای محصول یا دسته‌بندی مورد نظر و اولویت‌دار؛ حداقل ۱۰ مقاله بنویسید.