با این حال، تا زمانی که نمره کلی شما خوب باشد، برای همه جنبه ها نیازی به چراغ سبز ندارید. توضیحات متا همان متن اضافی است که در صفحه نتایج موتور جستجوی به نمایش در میآیند و به خواننده درباره مطالب صفحه توضیحاتی میدهد. این توضیحات متا اطلاعاتی را در اختیار جستجو کننده قرار میدهند تا متوجه شود محتوای شما همان چیزی است که به دنبال آن است یا خیر و اینکه نهایتاً باید بر روی آن کلیک کند یا نه.
- با آپدیت تایتل و دیسکریپشن در صفحه خود باعث جذب بیشتر کاربران از صفحه نتایج سرچ گوگل شوید.
- اگر در حال نوشتن پستی در مورد جنگلهای ایران هستید، بدیهی است که مطلب شما شامل مجموعهای از عکسهای درختان و گیاهان میشود، اما همه آنها یکسان نیستند.
- محتوای سئو شده، محتوایی است که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو ایجاد میشود و با استفاده از تکنیکهای سئو برای موتور جستجو بهینه شده تا در نتایج رتبه بگیرد.
- این کلمات کلیدی مرتبط ایده های مختلفی از جستجوهای کاربر مربوط به آن موضوع خاص را می دهد.
- اگر چنین رویکردی برای تولید محتوا دارید، باید تجدیدنظر کنید.
- اگر تا به حال متنی برای وبلاگ نوشته باشید، می دانید سئو محتوا و انتشار آن چه قدر می تواند طول بکشد.
اكثر كسب و كارها هيچ تلاشي براي ضبط ويدئو يا فايل صوتي و غيره نمي كنند. اينكه فقط پشت ميز بنشينيد و يك مقاله بنويسيد، كار سختي نيست! اما اگر بتوانيد یک ويدئو و يا یک فايل صوتی با كيفيت ضبط كنيد، از لحاظ منطقي هم چالش برانگيز است و هم می تواند به مجله خبری سئوی سایت شما کمک کند. بطور مثال، شما ميخواهيد “سئو محتوا” را به عنوان كليدواژه انتخاب كنيد.
میانگین URL باید حدود 60 کاراکتر یا سه تا پنج کلمه باشد. برای جذب مخاطب و افزایش CTR، میتوانید از اصلاحکنندههای احساسی در عناوین خود استفاده کنید، مانند «بهترین»، «شگفتانگیز»، «خندهدار»، «رایگان»، «چگونه»، «غافلگیرکننده» و … اطمینان حاصل کنید که محتوای پست را به طور دقیق توصیف کرده اید. اما در نهایت، میتوانید انتظار داشته باشید که آنها نتیجه بدهند؛ اگر این کار را درست انجام دهید.
به یاد داشته باشید که آن ها را کوتاه نگه دارید، از کلمات کلیدی استفاده و از جذاب بودن آن ها هم اطمینان حاصل کنید. برای مثال من عبارت «مربا آلبالو» را سرچ کردم و متوجه شدم که بیشتر افراد به دنبال طرز تهیه آن هستند. همانطور که گفته شد، نوشتن محتوای طولانی می تواند یک مزیت رقابتی برای شما باشد.
همیشه محتوای دست اول و یونیک بنویسید و محتوای کپی شده مانند زامبی سایت شما را نابود می کند. کلمه هدف کلمه ای هست که می خواهیم با جست و جوی آن کلمه سایت ما در نتایج جست و جوی گوگل ظاهر شود . وب وان مجموعه کاملی از خدمات و محصولات شامل بازاریابی دیجیتال, سئو, سوشال مدیا,طراحی سایت, مارکت پلیس و پیامک انبوه است تا نیازهای شما را در تمام مراحل مرتفع کند.
به مجموعه فعالیت هایی که در راستای بهبود وضعیت سئو صفحات سایت انجام میدهیم سئو محتوا گویند. افزونه های ضروری و کاربردی سئو بسیار در این راه به ما کمک می کنند که یکی از افزونه های کاربردی برای ساخت سرفصل در ابتدای نوشته ها، افزونه table of content هست ، که در اینجا آموزش آن را قرار دادیم. یعنی به جای اینکه همیشه سعی کنیم محتواهایی را تولید و سئو کنیم که رقابت شدیدی در سئو آنها وجود دارد ، به تولید محتوا بر روی عبارات کلیدی تمرکز میکنیم که رقابت چندانی روی آنها وجود ندارد. پس به صورت جداگانه در مورد تحقیقات کلمات کلیدی ، روش های مختلف آن + یک تمرین عملی خواهیم پرداخت. همچنین اگر هنوز فکر میکنید به طور کامل با کلمات کلیدی lsi آشنا نشده اید ، مقاله کلمات کلیدی lsi فرین آکادمی را بخوانید.
جذاب بودن، سرگرم کننده بودن و کاربردی بودن سه ویژگی اصلی و مهم هر محتوایی است. در صورتی که محتوای سایت مرتبط با عنوان آن نباشد و یا در صورت مرتبط بودن بسیار سطحی و به درد نخور باشد، موتور های جستجو رتبه ای برای آن قائل نمی شوند. بازاریابی محتوا یکی از اصلی ترین تفاوت ها در بین برند های مختلف است.
تولید محتوای سئو شده
سئو محتوا به تنهایی کافی نیست و باید موارد و نکات مهمی در قبل و حین نگارش رعایت شود. همچنین در زمان درج محتوا هم باید یک سری اقدامات خاص صورت گیرد تا نتیجه بهتر و درستتری به دست بیاید. در ادامه، مهمترین مواردی که لازم است برای سئو محتوا رعایت کنید را بررسی میکنیم.
پيشنهاد ميكنم كه فرآیند تولید محتوای سایت خود را هرچه سریع تر آغاز کنید، حتي اگر شما تنها كسي هستید كه اين كار را انجام مي دهد. بايد سيستمتان را هرچه سريع تر (در اوايل شروع كارتان) راه اندازي كنيد؛ چراکه این گونه، زماني كه افراد جدید به تیمتان اضافه می شوند، کارها با سرعت بیشتری پیش می روند. این تکنیک هم برای سئو محتوا موثر خواهد بود و هم برای ماندن کاربر در صفحه. اغلب كاربران اينترنت، پيش از خواندن محتوا، یکبار به طور کلی آن را مرور ميكنند. كاربر بايد بتواند با خواندن عنوان، متوجه شود كه محتوايتان راجع به چه چيزي است. يادتان باشد كه ٨٠٪ كاربران در اينترنت، فقط عناوین را می خوانند و از آن فراتر نميروند.
شما با مطالعه این مقاله ۹۰ درصد از نکات سئو محتوا را فراگرفتهاید. ابزارهای تجاری نظیر SEMRUSH و Ahref به شما کمک میکند اطلاعات بسیار مفیدی در خصوص متوسط تعداد کلمات موجود در صفحات برتر و یا ساختار لینکهای داخلی و خارجی این صفحات به دست آورید. به یاد داشته باشید که یک صفحه بنیادی خوب باید دارای یک موضوع اساسی باشد که ارتباط بسیار نزدیکی با یکی از حوزههای اصلی فعالیت کسب و کار شما داشته باشد. با انتشار یک راهنمای طولانی در سایت، نباید انتظار افزایش فالوور در اینستاگرام را داشته باشید. یک ویدیوی جذاب و آموزشی قطعا بر افزایش تعداد دنبال کنندگانتان در اینستاگرام تاثیر بیشتری میگذارد.