تولید محتوای متنی، گرافیکی و سئو سئو محتوا-سئو سمروش

زاویه شخصی شما نسبت به یک داستان، محتوای شما را منحصر به فرد و بدیع می کند. پس توضیحات متای شما علاوه بر اینکه باید کاربر پسند باشد (یعنی رضایت‌بخش و مرتبط باشد) باید شامل کلیدواژه‌ای باشد که می‌خواهید رتبه بالایی را در آن کسب کنید. آنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهند و به اشتراک گذاری آنها آسان تر است. یک قانون سرانگشتی خوب آن است که بر روی یک یا دو کلیدواژه چند کلمه‌ای برای هر مطلب وبلاگ هدف گداری کنید.

فقط مراقب باشید منابعی که به آنها ارجاع می‌دهید، معتبر باشند. ضمن این باید تعادل را نیز رعایت کنید و هرجا به راستی نیاز بود و به درک ارتباط منابع کمک می‌کرد لین خارجی بدهید و در این زمینه بی‌مهابا عمل نکنید. اصول سئو برای تولید محتوا اصول ساده‌ایست که با رعایت همین اصول ساده می‌توانید از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید. از دید کاربران، مجله خبری سئو به معنی فراهم کردن محتوای با کیفیت به صورت مستمر است، به گونه‌ای که پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد. اگر کاربر سوالی داشته باشد، محتوای شما باید بهترین پاسخ را در اختیار کاربر بگذارد.

به همین منظور برای اینکه بتوانید رتبه‌های خود را بهبود دهید، به سایت‌های معتبر برای لینک دادن به سایتتان نیاز دارید. تنها راه برای انجام این کار این است که مطالبی ارزشمند و منحصر به فرد تولید کنید. اگر سایت‌های دیگر ببینند که شما محتوای ارزشمندی برای مخاطبان آنها فراهم می‌کنید، احتمال دارد که به شما لینک بدهند. اینجا وبین سئو محتوایی که میخواهیم در موردش صحبت کنیم اینه که تست واقعی ریسپانسیو بودن سایت رو بگیم …

در محتوا دکمه اشتراک در رسانه‌های اجتماعی را قرار دهید؛ با این کار خوانندگان راحت‌تر می‌توانند محتوای شما را در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارند. سرعت صفحه درحال‌حاضر عامل رتبه‌بندی جست‌وجو در تلفن همراه است. عوامل بسیار بیشتری نسبت به محتوا در سرعت صفحه نقش دارند. بااین‌حال باید روش‌هایی را بررسی کنید که در آن این عامل بتواند بر سرعت کلی تأثیر بگذارد. در ابتدا از دیدگاه محتوا، تصاویر هستند که در سرعت صفحه نقش دارند؛ بنابراین برای بهینه‌سازی آنها وقت بگذارید.

نمایش تگ عنوان در گوگل در حال حاضر تا 600px را پشتیبانی می کند، اما اگر بخواهیم به صورت حدودی تعداد کاراکتر را مشخص کنیم، تقریبا می توان گفت که معادل با 60 کاراکتر می باشد. شما می توانید از ابزار تگ Moz استفاده کنید تا ببینید که تگ عنوان صفحه شما چگونه نمایش داده می شود. همانطور که می بینید، به سادگی می توان از روی URL اول متوجه شد که محتوای آن مرتبط با چه چیزی است. همیشه بین قالب محتوای انتخاب شده و هدفی که ما از آن محتوا داریم، باید یک نقطه مشترک وجود داشته باشد.

  • به زبان ساده پارگراف‌های طولانی، استفاده کم یا زیاد از افعال و عدم تطابق فعل و فاعل باعث می‌شود خوانایی محتوا کاهش پیدا کند.
  • در این بخش به توضیح بخش های مختلف و اصطلاحات مختلف مربوط به کلمات کلیدی میپردازیم تا ادامه بحث را بهتر و عمیق تر درک کنید و بتوانید استفاده کنید.
  • با مشخص کردن یک یا چند فیلتر مختلف، مقاله‌های جذاب و مناسب خودتان را پیدا کنید.
  • همچنین فراموش نکنید که صحت و کارایی تمام لینک‌ها را بررسی کنید تا از خطاهای 404 و لینک‌های شکسته اجتناب شود.
  • توانایی گوگل در تمایز قائل شدن بین کلمات جستجو شده را جستجوی معنایی می‌نامند.

نویسندگان ما حتی زمانی که از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند، سعی دارند مخاطبان را درگیر کنند، تعامل را افزایش و بانس ریت را کاهش دهند. درست است که برای کسب رتبه در موتور جستجو به محتوایی عالی نیاز دارید، ولی این محتوا باید جوری نوشته شود که گوگل هم سریع آن را شناسایی کند و به دست کاربر برساند. اینجا سئوی محتوا وارد می‌شود و با چند تکنیک محتوای شما را هم برای کاربر و هم موتورجستجو آماده می‌کند.

بخشی از آموزش سئو و تولید محتوا

به طور مثال، اگر کاربری در گوگل سرچ کند، دستور پخت کیک هویج، نمی خواهد راجع به تاثیر هویج بر سلامتی بداند، می خواهد شما نحوه پختن آن کیک را به او آموزش دهید. بنابراین، تعیین هدف جستجو در سئو محتوا، بسیار اهمیت دارد. برای اینکار، شما می توانید عباراتی را مرتبط با موضوعات مورد نظر خود در گوگل جستجو کنید. در انتهای هر جستجو، گوگل به شما نتایج مرتبط یا همان related search را نشان می دهد که می توانید آنها را نیز در لیست خود قرار دهید. برای بازاریاب‌های محتوا این بدین معنی است که روش‌های قدیمی سئو باید کاملا کنار گذاشته شده و تمرکز را بر بهینه‌سازی محتوا و دسته‌بندی موضوعات گذاشت، به نحوی که به بهترین شکل نیازهای کاربر پوشش داده شود. همه ما می‌دانیم که محتوا پادشاه است، بنابراین تولید محتوای باکیفیت در کنار رعایت اصول سئو همچنان اهمیت زیادی دارد که در درازمدت ثمره آن را خواهید دید.

درسته که هنوز هم وجود کلمات کلیدی در محتوا برای سئو مهم است، اما کافی نیست. 3 راه زیر به شما در انتخاب موضوع در سئو محتوا کمک می کند. گوگل حتی به طور واضح اعلام کرده که محتوا یک بخش فوق العاده مهم برای موفقیت در سئو است.

با کلید واژه مناسب محتوا بنویسید.

لینک‌های داخلی یکی از مهم‌ترین بخش‌های سئو داخلی هستند که کمک بسیار زیادی به مخاطبان برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر و موتورهای جستجوی برای ایندکس آنان می‌کند. لازم به ذکر است که نیازی نیست که هر مقاله در سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. اگر تصمیم بگیرید رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود بخشید ، این کمک بزرگی به seo content خواهد کرد. یک راه کاربردی این است که به پست‌های قبلی خود بروید و آن‌ها را به مطالب جدید خود لینک بدهید. همچنین می‌توانید لینک‌ها را به صفحات داخلی مشخصی در وبلاگ خود مرتبط کنید.