تولید محتوای متنی، گرافیکی و سئو سئو محتوا-سئو سمروش

یکی از این کاربران یک موتور جستجو است که به سایر کاربران کمک می کند تا محتوای شما را کشف کنند. اگر علاقه مند به داشتن یک نمای کلی از اصول اولیه سئو مطابق بهترین شیوه های انجام سئو هستید، در واقع در جای مناسبی هستید. بیرون دادن منظم و سازمان‌یافته محتوا هم یعنی این‌که شما در حال بازاریابی محتوا هستید، و این کار را به‌خوبی انجام می‌دهید. عنوان بهتر است بیشتر از 60 کاراکتر نداشته باشد، زیرا در نتایج جستجوی گوگل، تنها 60 کاراکتر نمایش داده میشود. کلمه کلیدی اصلی باید حتما در عنوان محتوا به کار رفته باشد.

چگونه استراتژی بهینه سازی محتوا را توسعه دهیم؟

محتوای طولانی خیلی خوب است اما نه اینکه یک محتوا صرفاً طولانی باشد، ولی هیچ اطلاعات خاصی را به کاربر منتقل نکند. ما در جست‌وجو همیشه می‌خواهیم مطمئن باشیم که به‌روزترین محتوا را که درباره یک موضوع وجود دارد، پیدا می‌کنیم. در بین نتایجی که تاریخ در آن ذکر شده است می‌بینید که نتایجی داریم در زمان فوریه و می 2018. بنابراین ما سعی می‌کنیم روی آن کلیک کنیم تا نتایج به‌روزتری ببینیم. به‌روز بودن مطلب برای بسیاری از افراد امری مهم محسوب می‌شود.

  • محتوا مهم ترین بخش بازاریابی در فضای مجازی می باشد و تولید کردن یک محتوای به صورت بهینه شده تخصصی است که تمامی کسب و کار هایی که در عرصه رقابتی حضور دارند به اون نیاز دارند.
  • به همین خاطر است که بازهم تأکید می‌کنم ارتباط میان سئو و بازاریابی محتوا ناگسستنی است.
  • اگر دوست دارید یک راست در مورد 11 مرحله تولید محتوای سئو شده مطالعه کنید، اینجا کلیک کنید.
  • بنابراین اگر به‌دنبال آموزش سئوی محتوا خود هستید، پیشنهاد می‌کنم حداقل یکبار کلمه کلیدی را در 100 کلمه اول قرار دهید.
  • لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

استفاده از ویدئو و تصاویر (که شامل اینفوگرافی و نمودارها هم می‌شود)، سبب می‌شود که محتوا به‌راحتی خوانده شود. این واقعیتی است که اغلب ما از محتوای بصری بهتر یاد می‌گیریم. تردیدی نیست که اگر محتوایی با تصاویر همراه باشد، ما را بیشتر جذب می‌کند تا زمانی‌که محتوا چیزی جز متن ندارد. تجربه ثابت کرده است؛ استفاده از کلمه کلیدی صفحه در تعدادی از تگ های هدینگ؛ برای کسب رتبه موثر است. البته یادتان باشد وقتی محصولات این دسته‌ زیاد شد، حتما تگ نوایندکس را بردارید و صفحه دسته‌بندی محصول را روی یک کلمه کلیدی هدف‌گذاری کنید. در این صفحه ابتدا ۳ ویدیو آموزش مجله خبری سئو را مشاهده می‌فرمایید و سپس به معرفی اجزای مختلف این مبحث پرداخته‌ایم.

با تیم سئو محتوا همراه باشید تا درباره تولید محتوا در شیراز بیشتر بدانید. سئوی تکنیکال، مبحثی است که با سایر آنچه که در مورد آن صحبت کردیم متفاوت است. اکثر فاکتورهای سئوی تکنیکال مربوط به کل سایت است که باید مورد بررسی قرار گیرد و یکی از نکات مهم آن این است که قبل از اینکه شروع به بهینه سازی محتوا کنید باید محتوای خود را خالص کنید. محتوایی است که در یک متن تصویردار به صورت طبیعی از کلمات کلیدی استفاده می‌کند.

خوب همان‌طور که مشاهده می‌کنید واقعاً نمی‌توان مرز دقیقی میان SEO و Content Marketing ( بازاریابی محتوا) ترسیم کرد. به‌عنوان‌مثال، سئو محدود و فنی‌تر ولی بازاریابی محتوا گسترده و جامع‎تر است. بعد از اینکه محتوای شما نوشته شد، به یک تیم حرفه‌ای و کارکشته سئو تحویل داده می‌شود تا تمامی دانش خود را روی محتوای شما پیاده سازی کنند. کتاب ماشین محتوا یکی از پرفروش ترین کتاب های بازاریابی محتوا است که به صورت نکته به نکته و خلاصه کلیه کتاب را بررسی می کنیم. اینجا وبین سئو اولویت بندی عبارات کلیدی، مساله ای که میخواهیم در موردش صحبت کنیم، یکسری موارد بهتون …

آموزش سئو محتوا: صفر تا صد

به‌کارگیری کلمات، عبارات و سوالات کاربران می‌تواند نرخ تعامل با سایتتان را افزایش دهد. با این کار، اگر محتوای شما واقعا مشکلی از مشکلات کاربران را حل کند، تبدیل به یک محتوای بسیار جذاب با نرخ تعامل بالا خواهد شد. در صورتی که نیاز به آموزش کاربران در مورد برند، صنعت یا حوزه تخصصی خود دارید بهتر است به توضیح معنا و مفهوم عبارات تخصصی بپردازید و توضیح شفاف، ساده و قابل فهمی از موضوع ارائه دهید. برای این کار نیز می‌توان از کمک ابزارهای موجود بهره‌مند شد. باید به کمک این ابزارها، موضوعات پوشش داده شده توسط رقبایتان را بررسی کنید تا اگر چیزی را از قلم انداخته‌اید، هرچه زودتر آن موضوع را نیز به محتوایتان اضافه کنید.

باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچک‌تر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آن‌ها لینک ایجاد کنید. صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا). و صفحات فرعی (کلیدواژه‌های جانبی، عمدتا دو یا چند کلمه‌ای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردسته‌های آن موضوع می‌شوند (کلیدواژه‌های دُم دراز).

به دستور زبان و املا اهميت دهيد

محتوای سئو شده، محتوایی است که برای رتبه گرفتن در موتورهای جست و جو مانند گوگل و با استفاده از یک کلمه کلیدی نوشته می‌شود. محتوا را نباید فقط به دید فاکتور و عاملی برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که اگرتنها هدفشما از آموزش سئو محتوا و یا تولید محتوای سئو شده، جذب ترافیک بیشتر باشد، نتایج مطلوبی نخواهید گرفت. علاوه بر اینکه شما باید موتورهای جستجو را راضی نگه دارید (تا با دادن رتبه های بالا به شما پاداش دهند)، باید هدف مهم تری در ذهن داشته باشید و آن، راضی نگه داشتن بازدید کنندگان و مشتریان سایتتان است. فرآیند کار تیم سئو محتوا به این ترتیب است که پس از صحبت کردن با کارفرما و بررسی خواسته های وی، دپارتمان های مختلف را مطلع کرده و با سرگروه های این دپارتمان ها جلسه ای برگزار خواهد کرد.