تولید محتوای سئو شده نوشتن محتوای مناسب برای سئو مبتنی بر سئو فارس محتوا-سئو سمروش

هدف شما بايد اين باشد كه محتواهایی تولید کنید که ارزش آنها 10 برابر بیشتر از ارزش محتواهای رقبایتان باشد. قبل از سئو کردن محتواهای سایتتان، باید توجه داشته باشید که همه ي محتواها از جمله تصاوير، ويدئو، چارت (جدول) و غيره ميشود بايد 100% منحصر بفرد باشند. با اين كار، ميتوانيد سطح محتوايتان را بالا ببريد و به طور قابل ملاحظه اي باعث متفاوت به نظر رسيدن محتوايتان نسبت به رقبايتان شويد. انواع مديا (رسانه) در محتوا شامل تصوير، گرافيك، نمودار، ويدئو، فايل صوتي، Gif و اينفوگرافيک ها مي شود. پس بدانید که گوگل نیز تمام تعاملات با سایت شما را زیر نظر می گیرد.

نمونه کار های تولید محتوا

محتوای همیشه سبز تاریخ مصرف ندارد و همواره پاسخگوی نیاز کاربران است. اسم آن برگرفته از برگ درختانی است که همواره در طول سال دارای برگ‌های سبز هستند. یک استراتژی خوب در بروزرسانی محتوای قدیمی بروزرسانی و بهبود محتوای مطالب همیشه سبز موجود در سایت است. فرض کنید می‌خواهیم یک کمپین تولید محتوا حول موضوع «فروش در شبکه‌های اجتماعی» ایجاد کنیم. در این مثال، «فروش در شبکه‌های اجتماعی» یک موضوع بنیادی است یا فرعی؟ پاسخ درست این است که بستگی دارد!

نکات کلیدی در سئوی محتوا

این ابزار، در ایران اطلاعات خیلی دقیقی را به شما نشان نمی دهد، پس برای پیدا کردن کلمات مناسب برای نوشتن محتوای مناسب برای سئو، فقط به این ابزار اکتفا نکنید. حجم جستجو، یکی از مواردی است که در بررسی کیفیت کلمات کلیدی موثر است و نشان می دهد که یک کلمه به طور میانگین چند بار در ماه، در گوگل سرچ می شود. با استفاده از ابزارهایGoogle Keyword Plannerو KWfinder می توانید به سادگی حجم جستجو را در بیاورید. رتبه گرفتن توی گوگل به کمک محتوا، یه فرایند زمان‌بره و اگه سئو محتوا اصولی انجام بشه، این زمان رو تا حدی می‌تونه کوتاه‌تر کنه. شما باید مطمئن شوید که کلمه کلیدی اصلی خودتان را در ابتدای تگ تایتل قرار دهید و سعی کنید که اندازه آن کمتر از 60 کاراکتر باشد. بهترین جایی که می توانید در زمان نوشتن یک تگ title بهینه شده کار خودتان را شروع کنید، کلمات کلیدی هدف می باشد.

بسیار اهمیت دارد که در عنوان اصلی از اعداد و صفات توجه برانگیز استفاده کنید. برای مثال در تیتر همین محتوا از عبارت «اصول سئو محتوا در 6 گام» استفاده شده که باعث می‌شود نرخ کلیک و تبدیل بیشتر باشد. همچنین در داخل متن از آمارها، جداول و اینفوگرافیک‌ها تا حد امکان استفاده کنید. تمام محتوا با محوریت کلمه کلیدی نوشته می‌شود و هدف فرآیندهای سئو آن است که در نتایج جستجو کلمه کلیدی هدف، محتوای مورد نظر در صدر قرار گیرد. در نوشته بالا ۲ انکر تست به نام های بک لینک گیری و تولید محتوای سئو شده وجود دارد.

نمونه کار های طراحی موشن گرافیک

بنابراین بسیاری از کسب‌وکارها می‌خواهند بدانند محتوای سئو شده چیست؟ در واقع با پیوند تولید محتوا و بهینه سازی سایت می‌توانیم به یک محتوا مطابق الگوریتم‌های موتورهای جستجو برسیم. چنانچه شما نیز می‌خواهید محتوایی تولید کنید تا در رتبه‌های برتر گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار بگیرد، باید توجه ویژه‌ای به سئو محتوا داشته باشید. محتوا را نباید فقط به دید فاکتور و عاملی برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که اگرتنها هدفشما از آموزش سئو محتوا و یا تولید محتوای سئو شده، جذب ترافیک بیشتر باشد، نتایج مطلوبی نخواهید گرفت.

  • توضیحات متای شما قرار است اطلاعاتی را درباره محتوای مطلب وبلاگ به موتورهای جستجو و خواننده‌ها ارائه کند.
  • اگر به طور نسبی، با دنیای اینترنت و موتو­­رهای جستجو، آشنایی داشته باشید احتمالاً راجع به “آموزش سئو محتوا” یا “محتوای سئو شده” مطالبی خوانده اید.
  • موتورهای جستجو آدرس اینترنتی مطلب را نیز بررسی می‌کنند تا از محتوای مطلب آگاه شوند و این مورد یکی از اولین چیزهایی است که زیر ذره‌بین موتورهای جستجوی قرار می‌گیرد.
  • اما این گفته به چه معناست؟ مطمئناً محتوایی که گوگل در مورد آن صحبت می‌کند هر نوع محتوایی نیست.

قابلیت یافتن با افزایش احتمال اینکه گوگل محتوای شما را برای صفحات نتیجه انتخاب کند ارتباط دارد. مهم است که این مرحله نهایی را پس از نوشتن یک پست اصلی و خواندنی بردارید. در کنار سئو محتوا وب سایت شما باید به خوبی طراحی شده باشد، دارای رابط کاربری عالی باشد و تمام موارد فنی که باعث رتبه سایت شما در گوگل می شود نیز باید پوشش داده شود. اما بدون محتوای با کیفیت، سایت شما برای کسب رتبه در موتورهای جستجو شانسی ندارد.

برای مثال به طور کلی ما قصد داریم با کلمه کلیدی “سئو” در گوگل رتبه بگیریم. برخی افراد می گویند که محتوایی زیباست که در چشم مخاطب زیبا باشد اینگونه افراد تلاشی هم نمی‌کنند که رتبهٔ محتوای مجله خبری سئو خود را در نتایج جستجو بهبود بخشند. حقیقت این است که برای رسیدن به اهدافمان محتوایمان باید در چشم مخاطب زیبا باشد و این زیبایی توسط یک برنامه یادگیری ماشین در گوگل تفسیر می‌شود.

از برچسب‌های درست استفاده کنید تا مشکل رایجی که در آن تصویر یا عنوانی به‌اشتباه در اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی نمایش می‌یابد، پیش نیاید. از سویی دیگر هم اشتراک‌گذاری بیشتر مطلب شما موجب افزایش احتمال جذب لینک خارجی خواهد شد. این نکته در کشور ما تا حدی کمرنگ است چرا که متاسفانه هنوز گوگل در زبان فارسی نمی‌تواند این ارتباطات معنایی را دقیق بررسی و شناسایی کند.