لینک داخلی یک راه عالی برای ایجاد یک رابطه متنی بین پست های جدید و قدیمی شما است. همچنین این امکان را می دهد تا ارزش لینک مربوطه را به مقالات قدیمی تر خود انتقال دهید. ایجاد لینک داخلی، این اطمینان را به شما می دهد که مقالات قدیمی تر شما بازدیدکنندگان جدید بیشتری را دریافت کند. اغلب مبتدیان این اشتباه را می کنند که لینک داخلی را به صورت یک طرفه انجام دهند، یعنی فقط از مقاله جدید به مقاله قدیمی لینک می دهند. در صورتی که شما می توانید با ویرایش پست های قدیمی تر برای پیوند به مقالات جدید خود از حداکثر مزایای ارزش لینک استفاده کنید.
پس به کار خود ادامه دهید و تمرکز را بر روی محتوای خود بگذارید. نردبان قصد دارد به شکلی حرفهای، جایگاه مشتری را در فضای وب دگرگون کند. میخواهیم با طراحی وبسایتهای کاربرپسند، تولید محتوای مفید و خدمات سئو حرفهای به فضای وب فارسی خدمتی کرده باشیم.
معرفی 16 بخش ضروری در آموزش تولید محتوای سئو شده
در ابتدا من تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دادم و حدود 15 عبارت را حول عبارت “سئو محتوا” استخراج کردم. در واقع برای سنجش سختی کلمه کلیدی باید “تمام” سئو سایت رقیب رو بررسی کنید که قطعا تمام توضیحش در یک محتوا نمیگنجد. وقتی با عبارات long tail رتبه میگیرید و کاربران از محتوای شما رضایت داشته باشند، با کلمات کلیدی کوتاه هم میتوانید راحتتر رتبه بگیرید.
- منظور از سئو محتوا، انتخاب عنوان مناسب و نوشتن بهینه مطالب سایت است، به گونه ای که بیشترین رتبه را بتوان در موتورهای جستجو کسب کند.
- اما در این مطلب یک سری تکنیک فوق العاده که در تحقیق کلمه کلیدی به شما کمک می کند را آورده ایم.
- صداقت رفتار و گفتار تیم سئو محتوا را می توانید در اولین ساعات آشنایی با این تیم تا سالیان بعد مشاهده کنید.
- اگر خواندن و درک محتوای شما آسان نباشد، رتبه خوبی در نتایج نمی گیرد.
پاراگراف اول متن را میتوان یکی دیگر از نقاط موثر محتوا در سئو دانست. البته اگر این کار میسر نشد مشکلی نیست اما حتما در 100 کلمه ابتدایی محتوا باید کلمه کلیدی اصلی وجود داشته باشد. تیم رایامارکتینگ را میتوان قدرتمند ترین و بزرگترین تیم در زمینه تولید محتوای سئو شده دانست، هزینه تولید محتوا توسط این سایت بسیار مقرون به صرفه است.
در اصطلاح به چنین محتواهایی «چسبنده» میگوییم که میتوانند باعث افزایش زمان ماندگاری مخاطبان در وبسایت و تشویق آنان به برگشت دوباره شود. زیرا مخاطبان امروزی اصلاً حوصله خواندن مقالات طولانی را ندارند و یک ویدیو با کیفیت به سادگی میتواند نیاز آنان را برطرف کند. بهعنوانمثال تولید ویدیو درباره نحوه استفاده از محصولاتتان میتواند بسیار مفید باشد. خود گوگل همبارها و بارها اعلام کرده که وبسایت خودتان را اول برای مخاطب بهینه کنید و سپس برای گوگل! همین جمله کافی است تا به اهمیت بسیار ویژه مخاطب در نزد گوگل پی ببریم. به عنوان مثال ، لحن ، سبک و قالب نوشتن بلاگ SEO برای خوانندگان هزاره متفاوت از عناصر محتوای نوشته شده برای بازنشستگان خواهد بود.
طراحی یک تقویم محتوایی ضمن این که میتواند به کار تولید محتوا نظم دهد، مزایای بسیاری دارد. مثلا اگر تولید محتوا مطابق یک تقویم از پیش تعیین شده انجام شود، علاوهبر پوشش تمامی مطالب برای کسبوکار، میتواند از ایجاد محتوای تکراری جلوگیری کند. این موضوع بهخودیخود روی سئو تاثیرگذار است، اما داشتن تقویم در محتوانویسی اهمیت بیشتری نیز دارد. زمانی که شما محتواها را مطابق برنامه منتشر کنید، گوگل متوجه نظم شما خواهد شد و به این ترتیب سریعتر مطالب شما را ایندکس خواهد کرد. بنابراین از اهمیت ساخت تقویم محتوایی قبل از سئوی محتوا غافل نشوید. معمولا برای اینکه یک کلمه کلیدی بسیار زیاد در محتوا تکرار نشود، باید از کلمات کلیدی مرتبط استفاده شود.
آموزش لینک سازی خارجی فوق حرفه ای ۲۰۲۲
مهمتر از همه، یک عنوان تاثیرگذار باعث می شود کاربران هنگام جستجو بر روی مقاله شما کلیک کنند. شما می توانید عنوان مقاله خود را با استفاده از کلمات کلیدی اصلی بنویسید. تا همین چند وقت پیش، بازاریابان و کارشناسان سئو از اینکه به مجله خبری سئو محتوای خارجی لینک بدهند اکراه داشتند. آنها میخواستند تا جایی که میتوانند رتبه بالاتری را برای خودشان کسب کنند. بنابراین، از لینکدادن به مطالب بیرون ترسی نداشته باشید. اگر مطلبی را از منبعی نقلقول میکنید، به آن لینک بدهید.
لینک سازی داخلی را فراموش نکنید و از داده های ساختار یافته برای نمایش بهتر در جست و جوی گوگل استفاده نمایید. یکی از روش های بازاریابی یا معرفی کسب و کار و خدمات خود به مشتریان، بازاریابی محتوایی است. برای دیده شدن محتوا، به بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو نیاز داریم تا وقتی کاربر یا مشتری بالقوه ما کلیدواژه ای را جستجو کرد، موتورهای جستجو، محتوای سایت ما را به او نمایش دهند.