بهینه سازی محتوا چیست؟ سئو محتوا و مراحل تعریف استراتژی-سئو سمروش

جریمه‌های گوگل هم مانند جریمه رانندگی نیست که با پرداخت مبلغی رفع شود! حتی اگر برای مدت مشخصی مثلاً 3 ماه جریمه شوید و نتوانید رتبه‌ای به دست آورید و بعد جریمه‌تان برطرف شود، بازهم تأثیرات این اتفاق تا ابد همراه سایتتان خواهد بود. منظور از «محتوا» تمامی اطلاعاتی است که در فضای وب وجود دارند و به عبارتی در آن زندگی می‌کنند و هر فردی با استفاده اینترنت و فضای وب می‌تواند به آنان دسترسی داشته باشد.

مقالات آموزشی

اقیانوس آبی معمولا در حوزه کسب و کار اینترنتی به کار میرود. در اینجا گوگل برای اینکه بفهمد منظور صفحه حیوان شیر است نه شیر خوراکی از lsi ها کمک میگیرد. محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید. هنگامی که عنوان خود را ساختید، امتیاز کلی آن را با CoSchedule بررسی کنید.

سعی کنید اطلاعات کلیدی و اساسی را در ابتدای پاراگراف در اختیار کاربر قراردهید. مطالعه انجام شده توسط نلسن نورمن گروپ نشان داد که تنها ۱۶ درصد از کاربران بصورت کلمه به کلمه متون را می‌خوانند. هدف این است که شکاف‌ها را شناسایی کرده و آن‌ها را با محتوای معتبر، مرتبط و با کیفیت پر کنید. در اینجا منظور از شکاف، هر موضوعی است که در صفحات نتایج برتر گوگل پوشش داده شده‌اند، اما در محتوای شما موجود نیست. در طول متن و به فراخور نیاز در وسط متن هم تکرار کلمه کلیدی از اهمیت زیادی برخوردار است . در آکادمی آموزش سئو سعی میکنیم بهترین مطالب کاربردی توسط متخصصان سئو در ویرگول رو جمع آوری کنیم تا از تخصص تمامی عزیزان استفاده کنیم.

به همین راحتی میتوانید ببینید، رقیب شما با این عبارت کلیدی یک صفحه خاص را تولید کرده است یا نه و به این شکل میزان رقابت را بسنجید. ابتدای همین مقاله توضیح دادیم که کلمات کلیدی longtail چی هستند. نه اینکه تولید محتوا را متوقف کنید، بلکه سرعت تولید محتوا را کاهش و آپدیت محتوا را افزایش دهید. روش های مختلفی برای استخراج عبارات کلیدی که کاربران شما سرچ میکنند وجود دارد. همیشه هم اینطور نیست که به لانگ تیل کیورد های یک کلمه کلیدی lsi بگوییم.

بیشتر روش‌های بهینه سازی محتوا، جستجوهای با نیت کسب اطلاعات هستند. نکته مهم این است که محتوا به صورت اتوماتیک و بدون اغراق یا انجام رفتارهای ماشینی، استانداردهای گوگل در آن رعایت شده باشد و نویسنده نیاز به دستکاری محتوا نداشته باشد. همچنین در متن به سایر مقالات و صفحات دیگر اشاره شود تا متخصص سئو به صورت طبیعی بتواند لینک سازی داخلی را انجام دهد. برای مثال در این مقاله کلمه کلیدی به دو عبارت مختلف (محتوای سئو شده، سئو محتوا) در عنوان اصلی تکرار شده است. محتوایی که برای یک وبلاگ نوشته می‌شود، با محتوای صفحه محصول یا دسته‌بندی متفاوت است.

فعالیت می کنند بر این اعتقادند که بهترین هستند و رقیبی ندارند در این بازار کسب و کار. برای اینکه بتوان بر این امر صحه گذاشت که یک تیم به عنوان بهترین تیم تولید محتوا شناخته می شود می بایست رزومه و کار های قبلی را مورد بررسی دقیق داد تا هیچ شکی در این زمینه باقی نماند. تیم مجله خبری سئو رزومه ای فوق العاده در زمینه تولید محتوا و سئو سایت دارد که می توانید به راحتی شاهد آن باشید.

زامبی پیج ( Zombie Page ) چیست؟

نیز برای تصاویر نیاز است تا گوگل بتواند راحت تر متوجه موضوع تصاویر شود. بالای هرم صفحه اصلی شما و در صفحه اصلی پیوندهایی به برخی دیگر از صفحات (مانند صفحات دسته) وجود دارد. مولتی مدیا یا چندرسانه ای ها شاید خیلی به سئو محتوا ارتباطی نداشته باشد.

  • فقط مهمه که تو قسمت های مهم صفحه مثل عنوان و متن جایگزین تصویر و زیر عنوان‌ها بیاد.
  • خوشبختانه برای اینکار، ابزاری به نام RankBrain وجود دارد که هر چند هنوز مبهم و نا مفهوم است اما حداقل ابزار مناسبی است.
  • بايد سيستمتان را هرچه سريع تر (در اوايل شروع كارتان) راه اندازي كنيد؛ چراکه این گونه، زماني كه افراد جدید به تیمتان اضافه می شوند، کارها با سرعت بیشتری پیش می روند.
  • از سوی دیگر، برچسب ها موضوعاتی هستند که در یک پست وبلاگ شخصی مورد بحث قرار می گیرند.
  • به یاد داشته باشید که یک صفحه بنیادی خوب باید دارای یک موضوع اساسی باشد که ارتباط بسیار نزدیکی با یکی از حوزه‌های اصلی فعالیت کسب و کار شما داشته باشد.

جای دیگری که باید کلمه کلیدی تکرار شود، زیر تیترها یا به اصطلاح H2 است. بهتر است کلمه کلیدی و مفاهیم هم معنی آن در تگ‌های H2 یا همان زیر تیترها تکرار شوند. برای مثال در همین مقاله تیتر” پیش‌نیازهای سئو محتوا چیست؟” کلمه کلیدی تکرار شده و در تیترهای دیگر هم این اتفاق صورت گرفته است. اینطور فکر کنید که وقتی شما برچسب موضوعی جدیدی ایجاد می‌کنید.