اصول سئو برای تولید محتوای بهینه شده یکتانت-سئو سمروش

ازآنجایی‌که کدهای اسکیما بسیار گسترده هستند و برای توضیح کامل آن باید یک مقاله جدا نوشت، پیشنهاد می‌کنم راجع به آن به تحقیقات مفصلی بپردازید. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، مجله خبری سئو افزونه Yoast Seoبه‌سادگی می‌تواند در انجام کارهای بالا به شما کمک کند. شما نیز می توانید در تبادل نظرها شرکت کنید، دیدگاهی بنویسید یا به دیدگاه دیگران پاسخ دهید.

  • اگر خلاصه ای برای محتوای سئو شده نوشته نشود، ممکن است گوگل در هر بار نمایش، بخشی از متن را به عنوان خلاصه محتوا تشخیص دهد.
  • درواقع نتیجه‌ای که از تولید محتوا سئو باید حاصل شود، رتبه گرفتن در موتورهای جستجو و در نهایت، فروش بیشتر خدمات یا محصولات است.
  • به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال موفقیت وب سایت خود هستید، به سئو نیاز خواهید داشت.
  • بازگشت سرمایه در فرایند بازاریابی محتوا، در صورت اجرای درست بسیار بالاست و به همین دلیل رادزاد خدمات تولید محتوا را برای هر گونه سایتی پیشنهاد می کند.
  • جالب بودن این تکنیک این است که می توانید کلمات کلیدی را ببینید که الان افراد در جستجوی آن هستند.

آپدیت و به روزرسانی محتواقدیمی و رفرش کردن آنها یکی دیگر از استرانژی های عالی برای بهبود سئو و عملکرد سایت ها است و قطعاً می تواند در سئو محتوا هم تأثیر داشته باشد. مایکروسافت نیز ابزارهایی را برای صاحبان وب سایت ارائه می دهد. استفاده از Search Console به سایت شما کمک نمی کند که رفتار ترجیحی داشته باشد. با این حال می تواند به شما در شناسایی مسائلی کمک کند که در صورت رفع آنها، می توانید به عملکرد بهتر سایت خودتان در نتایج جستجو کمک کنید. تبلیغ مؤثر محتوای جدید شما منجر به کشف سریعتر توسط افرادی می شود که به همان موضوع علاقه مند هستند. مانند بسیاری از نکاتی که در این مطلب پوشش داده شده است، افراط در این توصیه ها می تواند به اعتبار سایت شما آسیب برساند.

همچنین اگر هنوز فکر میکنید به طور کامل با کلمات کلیدی lsi آشنا نشده اید ، مقاله کلمات کلیدی lsi فرین آکادمی را بخوانید. به این کار اصطلاحا “تحقیقات کلمات کلیدی” یا Keyword Research گفته میشود. عملا شما می توانید با سئو 10 عبارت کلیدی لانگ تیل در یک حوزه ، بخش بزرگی از مشتری های بالقوه خود را ، خیلی سریعتر و با هزینه کمتر به سمت سایت هدایت کنید. خوشبختانه برای اینکار، ابزاری به نام RankBrain وجود دارد که هر چند هنوز مبهم و نا مفهوم است اما حداقل ابزار مناسبی است.

سئو کردن محتوا خیلی ساده است؛ کافیست هنگام نوشتن محتوا، تکنیک‌هایش را رعایت کنید و یک محتوای سئو شده رو سایتتان بارگذاری کنید و تحویل گوگل بدهید. يادتان باشد، تجربه اي که كاربر از سايتتان كسب ميكند، باعث ميشود كه یا او مجددا به سايت شما بازگردد، يا ديگر هرگز روي وبسايتتان كليك نكند. به طور خلاصه، فقط تمرکز کردن بر روی نرخ تبدیل، عموماً منجر به تجربه ی ضعیف تر می شود. همان طور که قبلا گفتیم، نرخ تبدیل و سئو محتوا باید برایتان مهم باشد، اما تمرکز بر روی خواسته کاربر اولویت بیشتری دارد. يكي از روش هاي خيلي خوب براي اينكه محتواهايتان عميق تر باشند، استفاده از case study یا آموزش های پروژه محور با اطلاعات منحصر به فرد خودتان است. ابتدا شما می توانید case study را بنویسید و به طور متناوب آن را آپدیت کنید و به منابع معتبر ارجاع دهيد.

یک نکته ای را که باید در خصوص بهینه سازی محتوا بدانید، این است که اگر هدف شما فقط ترافیک موتورهای جستجو می باشد، هیچگاه نمی توانید در افزایش رتبه وب سایت خود موفق باشید. بلکه شما به غیر از موتورهای جستجو باید کاربران را نیز در نظر بگیرید، در حقیقت محتوای کاربرپسند بودن مهمترین عاملی است که باعث می شود شما مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب کنید. برای اینکار، شما می توانید عباراتی را مرتبط با موضوعات مورد نظر خود در گوگل جستجو کنید.

با اینکه در این مقاله تمام سعی ما در این است که تا حد ممکن اطلاعات کامل باشد، اما در اینجا نمی‌خواهم هر چیزی که برای بهینه‌سازی محتواها برای موتورهای جستجو نیاز دارید را به شما بگویم. و کلمات کلیدی مرتبط میتوان چگالی کلمه کلیدی را در محتوا حفظ کرد. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط محدودیت خاصی ندارد به شرط اینکه آسیبی به روان بودن و ظاهر متن وارد نکند. را میتوان یکی از مهمترین تگ ها در سئو یا بهینه سازی محتوا دانست. عنوان هر محتوا باید یک چکیده و عصاره ای از کل متن باشد، یعنی ارتباط معنایی خاصی باید بین عنوان و متن وجود داشته باشد. وقتی به سئو فکر می کنید، محتوا اولین چیزی است که باید به آن فکر کنید.

دومین گام تولید محتوا: ساخت تقویم محتوایی

چرا که چنین خطاهایی هم برای کاربران و هم موتورهای جستجو ناخوشایند است. برخی از ویجت‌ها ممکن است لینک هایی را به سایت شما اضافه کنند که انتخاب خود شما نیست و حاوی متن لنگری است که شما به عنوان مالک وب سایت ممکن است آن را کنترل نکنید. اگر حذف چنین لینک های ناخواسته ای از ویجت امکان پذیر نیست، همیشه می توانید آنها را با nofollow غیرفعال کنید.

URL محتوا را بهینه کنید

برای اطلاعات کامل تر در مورد این موضوع به مقاله الگوریتم گوگل پاندا مراجعه نمایید. در زیر نحوه بهينه سازي محتوای يك صفحه از سایتتان را به طور کامل شرح خواهم داد. اما اولين چيزي كه در آموزش سئو محتوا بايد به یاد داشته باشید، اين است كه مهم نيست چقدر يك صفحه را بهينه و سئو می كنيد، اگر محتوايتان بد باشد، این بهينه سازي مفت نمی ارزد! پس اول از همه، كيفيت محتوايتان را بسنجید و سپس آن را بهینه كنيد. اما در اينجا ميخواهم به تکنیک های بیشتری اشاره کنم که ممکن است تا به حال به آنها توجه نکرده باشید.

مزایای بهینه سازی و سئو محتوا چیست؟