Fospha و Snap شراکتی را اعلام کرده اند که به تبلیغ کنندگان تجارت الکترونیک امکان می دهد کمپین های خود را در اسنپ چت اندازه گیری کنند.
این مشارکت چه مشکلی را حل می کند؟
اندازهگیری تأثیر واقعی تبلیغات مبتنی بر برداشت برای مدت طولانی کار دشواری بوده است، بهویژه با اقدامات جدید حفظ حریم خصوصی، که دریافت دادههای مناسب را دشوارتر کرده است.
Fosfa دریافت که روشهای اصلی ردیابی کلیک (مانند آخرین کلیک و MTA) ارزش فعالیت بالای قیف را به طور کامل تشخیص نمیدهند، با مطالعهای در سال 2023 نشان داد که این روشها حدود 74 درصد از فروشهایی را که از رسانههای مبتنی بر تأثیر میآیند از دست میدهند. . Fospha در سراسر پایگاه مشتریان خود همچنین دریافته است که برندهایی که در فعالیتهای با قیف بالاتر مانند Snapchat سرمایهگذاری نمیکنند، هزینه هر خرید بسیار بالاتر و بازده کمتری در هزینه تبلیغات دارند.
آخرین گزارش Fospha نشان می دهد که اسنپ چت یک کانال رشد کلیدی در بین برندهای آن است، با افزایش ROAS از سال 2022 تا 2023 504٪، حتی اگر هزینه ها نسبت به سال گذشته 76٪ رشد داشته باشد. Fosfa بیان می کند که این فرصتی را برای سرمایه گذاری بر عملکرد قوی با سطوح مخارج بالاتر نشان می دهد.
ایوان اشپیگل، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت اسنپ، در فراخوان درآمد سه ماهه چهارم سال 2023 اسنپ، بر اهمیت ادامه بهبود عملکرد شرکای تبلیغاتی به عنوان تمرکز برای اسنپ در سال 2024 تاکید کرد. شرکت بهروزرسانی محصولات عملکردی خود را در اواخر سال 2022 و اوایل سال 2023 آغاز کرد. مشارکت Fospha بر اهمیت قدرت بخشیدن به برندها توسط دو شرکت برای بهبود قابلیتهای انتساب، شناسایی فرصتهای رشد و به حداکثر رساندن بازده سرمایهگذاریهای تبلیغاتی خود تأکید میکند.
چرا فسفا؟
Fospha پیشگام یک رویکرد جدید و تحول آفرین برای اندازه گیری بازاریابی دیجیتال در سراسر کانال است. اجرای بدون کد به این معنی است که مشتریان در عرض 2 تا 3 هفته با یک سال عملکرد کامل قیف (نمایشها، کلیکها، دادههای پایان صفر) زندگی خواهند کرد و کاملاً از حریم خصوصی ایمن است (هیچ اطلاعات شخصی در سطح کاربر استفاده نمیشود).
سام کارتر، مدیر عامل Fospha، گفت:ما خوشحالیم که اسنپ Fospha را به عنوان یک شریک کلیدی پذیرفته است و ماموریت ما برای کمک به برندهای تجارت الکترونیکی را تایید میکند تا با اطمینان انجام دهند. محصول ما به ما این امکان را می دهد که به وضوح فرصت های بزرگ و محقق نشده ای را که مارک ها در شبکه های اجتماعی پولی دارند، ببینیم. ما همچنین بر اساس دادههایی که از آگهیدهندگان دریافت میکنیم، نسبت به اسنپ صعودی هستیم. کار با تیم اسنپ برای کمک به خرده فروشان برای درک پتانسیل اینجا واقعا هیجان انگیز است“.
برای کسب اطلاعات بیشتر، با Fospha یا مدیر حساب Snapchat خود برای جزئیات بیشتر تماس بگیرید.
منبع: https://www.searchenginewatch.com/2024/02/16/snap-selects-fospha-as-measurement-partner-for-retail-ecommerce/
تحریریه سئو سمراش