استراتژی سئو چیست و چگونه یک استراتژی سئو تدوین کنیم؟-سئو سمروش

باید توجه داشت که تاریخچه وب سایت و قدرت دامنه آن هم بر روی سرعت ایندکس مطالب موثر هستند. اگر جز افرادی هستید که سایت دارید یا می خواهید سایت داشته باشید و در گوگل دیده شوید، باید به آموزش سئو اهمیت دهید. سئو به شما کمک می کند تا مشتری های بیشتری از طریق گوگل جذب کنید و میزان فروش خود را افزایش دهید. شما می توانید با توجه به نیاز خود از یک روش مناسب استفاده نمایید.

بخش های سایت

مهم نیست که یک محتوا چقدر خوب باشد، این احتمال وجود دارد که ترافیکی که از آن کسب می کنید به تدریج کاهش یابد، مگر اینکه آن را تازه و به روز نگه دارید. ایجاد محتوایی که 10 برابر بهتر از رقبای شما است که به عنوان استراتژی «محتوای 10 برابر بهتر» نیز شناخته می شود. بسیاری از متخصصین مجله خبری سئو استفاده از به اصطلاح کلمات کلیدی LSI را توصیه می کنند. این متن تصویر را برای بازدیدکنندگان کم بینا و همچنین پایشگر ها توصیف می کند. در واقع استفاده زیاد از کلمه کلیدی در متن می تواند آسیب بیشتری نسبت به سود داشته باشد. این صفحات به هم مرتبط هستند و یک نمای کلی از موضوع اصلی و همچنین بینش عمیق تری در مورد موضوعات فرعی ارائه می دهند.

اعتماد کاربران؛ همان برگ برنده‌ای‌ست که گوگل را به چنین شرکت بزرگی در دنیا تبدیل کرده است. واقعیت این است که؛ به آنچه حاصل از جستجوی خودمان در گوگل است اعتماد بیشتری داریم تا محتوایی که به صورت تبلیغات (بنر، پیامک، ایمیل و …) به دست ما رسیده است. نتایجی که پس از جستجو به کاربر نمایش داده می‌شود نقش مهمی در فرآیند شناخت و تصمیم‌گیری او بازی می‌کند.

• شما به دنبال ایده های جدید برای کلمات کلیدی و محتوا هستید. ابتدا برای انسان ها و در مرحله بعد برای موتورهای جستجو بنویسید. ۳- در دنیای سئو، اطلاعات فراوانی وجود دارد که شما باید آن ها را تحلیل نمایید.

چک لیست سئوی تکنیکال

مجموعه ای از تاکتیک های مورد تایید برای سئو که برای افزایش جایگاه سایت در سرپ ( صفحه نتایج موتورهای جستجو) مورد استفاده است را سئو کلاه سفید می گویند. دستیابی به بالاترین رتبه در جستجوی گوگل است نیز از اهداف سئو است که به افزایش میزان رونق کسب و کارهای اینترنتی کمک می‌کند. باید ابتدا جایگاه خود را در میان رقبای خود پیدا کنید و در نهایت آن را تثبیت نمایید. این تثبیت می‌تواند به برند سازی کسب و کار شما و افزایش میزان شناخت مردم از آن، کمک کند. شاید انجام چنین کاری هزینه بالایی برای شما داشته باشد، چون رقابت میان سایت‌های مختلف و مشابه بسیار است و شما باید این کار را به طور مداوم، پیگیری کنید.

  • برای اطلاعات بیشتر به مقاله حذف کلی سایت از گوگل مراجعه کنید.
  • سه عنصر اصلی استراتژی کلمه کلیدی، ساختار سایت و نوشتن کپی رایت وجود دارد که باید برای تولید محتوا در نظر گرفته شود تا وب سایت رتبه خوبی کسب کند.
  • مجموعه‌هایی نظیر هلدینگ یکتانت که سال‌هاست پیشرو کسب و کارهای مرتبط با دیجیتال مارکتینگ هستند.
  • سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو به مجموعه اقداماتی که برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو نظیر گوگل انجام می‌شود، گفته می‌شود.
  • نکته ای که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید این است که سایتی که قصد لینک دادن به آن را دارید، دچار مزاجات گوگل نشده نباشد زیرا یک لینک از یک سایت جریمه شده می تواند اعتبار وب سایت شما را کاهش دهد.
  • اگر صفحه‌ای که می‌سازید یکی از ۳ آیتم بالا را داشته باشد؛ می‌توانید وارد مرحله بعدی شوید، در غیر این صورت باید به فکر ساخت صفحه دیگری باشید.

یک دوره رایگان و گام به گام که با آن می‌توانید تکنیک‌‌های سئو را به صورت رایگان و کامل بیاموزید. در پایان، یک چک لیست سئونیز در اختیار شماست که حاوی لینک دروس است. با توجه به تعداد زیاد محتوا در اینگونه سایت‌‌ها مهم است که نقشه سایت عالی داشته باشید تا صفحاتتان بهتر ایندکس شوند.

Indexing یا ایندکس کردن، به فرآیند اضافه کردن صفحات وب به موتور‌های جستجو اطلاق می‌شود. به بیان دیگر، ایندکس کردن به جمع‌آوری محتوا‌هایی که در روند پروسه Crawling پیدا می‌شوند، گفته می‌شود. محتویات موجود در صفحات ایندکس شده، می‌توانند در صفحه نتایج جستجو برای جستجو‌های مرتبط به نمایش در‌آیند. Sandbox اصطلاحی استعاره‌ای است برای توضیح اینکه چرا اکثر وب سایت‌های تازه بوجود آمده، رتبه‌های پایینی در صفحات نتایج موتور‌های جستجو دارند. سند‌باکس گوگل استعاره از جعبه شنی دارد که کودکان در آن مشغول به بازی می‌شوند تا به چیزی آسیب نزنند.