آموزش سئو محتوا-سئو سمروش

این درست است که انتخاب کلمات کلیدی بسیار بسیار دشوار است. اینکار در ابتدا، کار جذابی بود اما در حال حاضر به لطف گوگل نیازی به انتخاب کلمات کلیدی نیست (فرض بر این است که اینکار برای سایت خطری ندارد). باید قبل از هرگونه اقدام به تولید محتوا، ساختار محتوایی سایت استخراج گردد.

تصاویر سایت را بهینه کنید

نحوه کار با ابزار های آنلاین جستجوی کلمات و عبارات کلیدی همچون KWFider و Keyword Planner را به خوبی می‎داند. نظر شما چیست؟ تابه‌حال از سئو محتوا استفاده کرده‌اید؟ تأثیرات آن برایتان چه بوده است؟ حتماً نظرتان را در کامنت‌ها بنویسید. به‌عنوان‌مثال در طی کمپین‌های سئو که برگزار می‌کنید گوگل بسیار سخت‌گیرتر از قبل شما را زیر نظر می­گیرد و کوچک‌ترین حرکت اشتباهی می‌تواند باعث جریمه دوباره شما گردد. اگر اقداماتی که انجام داده‌اید باعث رشد شما شود، که تبریک می‌گویم! اما اگر باعث پسرفت یا درجا زدن شما شود، دیگر هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید!

اما باید بدانید تولید محتوا چیست و یا اینکه سئو و تولید محتوا چیست. ما در تیم سئو محتوا در خدمت شما عزیزان هستیم تا در این رابطه پاسخی در خور و شایسته را تقدیم حضور تان نمائیم. اما بگذارید این را ابتدا بیان کنیم تولید محتوا یونیک، تولید محتوای حرفه ای، و تولید محتوا جذاب کار هر کسی نیست و نیاز است به تجربه فراوان در این زمینه. پر واضح است که تمامی افراد و تیم هایی که در زمینه تولید محتوا، سئو سایت، طراحی گرافیکی سایت، و …

سعی کنید برنامه نویسی سایت خود را همیشه به روز نگه دارید و سرعت نمایش صفحات سایت را بهینه سازی کنید. به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال موفقیت مجله خبری سئو وب سایت خود هستید، به سئو نیاز خواهید داشت. به زبان ساده می توان گفت که سئو، تلاش برای نمایش وب سایت های مناسب برای افراد مناسب است.

نداشتن لینک مثل این است که شما خوانندگان خود را در یک کوچه بن بست رها کنید! خوانندگان با استفاده از لینک خارجی می‌توانند به محتوای کامل‌تر ولی در راستای موضوع شما دست پیدا کنند. در عمده موارد می‌توان لینک خروجی را به سایر وبلاگ ها یا وب‌سایت‌های مرتبط داد تا از این طریق خواننده به محتوای مناسب بیشتری دست پیدا کند. درک این موضوع که کاربران به دنبال چه کلمات کلیدی هستند؟ افراد به روش های مختلف برند یا کسب و کار شما را جستجو می کنند. گوگل گزینه ای خوبی است که شهرت نسبی هر یک از کلمات کلیدی که در موتور جستجو وارد می کنید را به شما نشان می دهد. حال بهینه سازی محتوا که ترکیب این دو کمله است یعنی هر محتوایی که با هدف جذب ترافیک موتورهای جستجو تولید گردد.

  • تولید محتوای بدون سئو مثل این است که شما بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس را برای برای مغازه‌تان بیاورید ولی آن‌ها را در انبار نگهدارید و مشتری شما هیچوقت نبیند.
  • رتبه گرفتن توی گوگل به کمک محتوا، یه فرایند زمان‌بره و اگه سئو محتوا اصولی انجام بشه، این زمان رو تا حدی می‌تونه کوتاه‌تر کنه.
  • محتوای تولید شده در بازاریابی محتوا در کانال های مختلفی منتشر می‌شود.
  • محتوای تولید شده می تواند به عنوان یک مقاله به عنوان یک صفحه ثابت ، صفحه فرود ها و یا صفحه ی معرفی محصول باشد .
  • هر داستان مرتبطي، مي تواند سئو محتوايتان را تقويت كند و باعث تاثيرگذاري بيشترش بشود.

عموم محتواهای سئو شده از این اصول و چارچوب پیروی کرده و به این موارد دقت می‌کنند. شما همین با رعایت آن‌ها می‌توانید سئو محتوای خود را انجام دهید. برای مثال در همین محتوا کلمه «سئو محتوا» به عنوان کلمه کلیدی تعیین شده و کلّیت محتوا بر محور همین کلمه و ماهیت آن پیاده‌سازی می‌شود. مشخص کردن کلمه کلیدی کار آسانی نیست و شما باید بررسی کنید و میزان جست و جوی کلمه هدف و همچنین سختی رقابت کلمه هدف رو مورد بررسی قرار بدید . بخش آخر مربوط به این حوزه پاک کردن محتوایی است که دیگر مناسب مخاطب شما نیست. گرچه هدف شما آن است که محتوای شما همیشگی باشند اما برخی از آن‌ها نیز قطعاً با گذشت زمان ارزش خود را از دست می‌دهند.

وبینار نکات سئو فروشگاهی