آموزش سئو از صفر تا صد مبتدی تا پیشرفته +دوره رایگان سفینه-سئو سمروش

سایتی که روی سئو آن کار نکرده‌اند مثل انسانی است که تهِ چاهی تاریک گیر افتاده و هرچقدر فریاد می‌زند کسی صدایش را نمی‌شنود. یک راهکار دیگر هم برای رسیدن به رتبه اول گوگل وجود دارد و نام آن تبلیغات گوگل یا google adwords است. شاید شما هم در میان صحبت های یک سئوکار یا بین مقالات آموزش سئو، عبارت هایی در مورد نقش الگوریتم های گوگل شنیده باشید. گوگل، موتور جستجوی هوشمندی است که از یک هسته الگوریتم مرکزی ساخته شده.

برای رسیدن به کاربر درست و هدف‌مند، نیاز داریم کلمات کلیدی که کاربران هدف ما جستجو می‌کنند را بشناسیم. تحقیق کلمات کلیدی درست به ما کمک می‌کند که در ادامه مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم و بتوانیم نقاط تماس مناسبی با مخاطبین خود داشته باشیم. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ از ربات ها برای خزیدن صفحات در وب، رفتن از سایتی به سایت دیگر، جمع آوری اطلاعات مربوط به آن صفحات و قرار دادن آنها در فهرست صفحات ایندکس شده استفاده می کنند. وقتی مطلب شما به درد کاربر نخوره و صرفا با یه سری جملات بی سر و ته و بی معنی مواجه بشه، گوگل اصلا جایگاه خوبی به شما نمیده. چون رفتار کاربران در صفحه سایت شماست که برای گوگل مهمه، وقتی کاربر زود صفحه سایت شما را ببنده و مدت زیادی توی سایتتون نمونه جایگاهتون میاد پایین. پیشنهاد می کنم در مورد الگوریتم های گوگل مطالعه کنید و مقدمه مطلب استراتژی محتوا را حتما بخونید.

  • ما با آنالیز دقیق به شما براساس تنوع فعالیت ها و کلمات کلیدی بهترین روش برای گرفتن لینک های خارجی با کیفیت را ارئه خواهیم داد.
  • بنابراین انجام تحقیق و آنالیز بصورت مستمر برای ارائه بهترین محتوا اهمیت فراوانی دارد.
  • تا دیروز یکی از صفحات سایتم در چندین عبارت کلیدی صفحه اول و دوم گوگل بود.

ضمن اینکه باید طوری نوشته شود تا در نتایج گوگل؛ کلیک خور خوبی داشته باشد و CTR صفحه را بالا ببرد. ضمن اینکه در فوتر سایت می‌توانید به صفحات مهم سایتتان با کلمه کلیدی دوم یک صفحه مهم نیز لینک بدهید تا محور موضوعی یک صفحه را بیشتر برای گوگل واضح کنید. تحقیق کلمات کلیدی روی تمام کارهای آینده سئو سایت شما تاثیرگذار خواهد بود.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد مجله خبری سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو هستید، تعدادی وب سایت عالی وجود دارند که می توانند منابع مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهند. Search Engine Land، Moz و Semrush همه این سایت ها از مراجع معتبر در سراسر دنیا هستند و اطلاعات زیادی در رابطه با تحقیقات کلمات کلیدی گرفته تا ایجاد لینک و بازاریابی محتوا ارائه می دهند. نکته مهم اینکه، آنها بسیاری از این اطلاعات را به صورت رایگان ارائه می دهند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای بررسی سایت ها و پست های وبلاگ آنها وقت بگذارید. همچنین اگر می خواهید از منابع فارسی استفاده نمایید سایت شرکت سئوکار شامل صدها مقاله سئو بوده که بصورت رایگان می توانید از این اطلاعات استفاده نمایید. استراتژی سئو چیست؟در روند استراتژی سئو، توجه به سئو موبایل اهمیت بالایی دارد.

گوگل توضیحات متا را در اسنیپت‌های صفحات نتایج جستجو و زیر عنوان نمایش می‌دهد. توضیحات متا باید خلاصه‌ای مرتبط از موضوع یک صفحه باشد که کاربران را مطلع و علاقه‌مند سازد. این توضیحات قابلیت این را دارند تا کاربران را متقاعد سازند که این صفحه دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستند.

سئو یه جنگه که باید پیروزش باشی

سئو یک مفهوم چند بعدی است و معنی آن تلاش برای افزایش رتبه صفحات وب شما در موتور جستجوگر است. سئوکار کسی است که نیازهای مخاطب را میشناسد، اهداف کسب و کار و منابع آن را میشناسد و بر اساس منابعی که در اختیار دارد و وضعیت رقبا، استراتژی بهینه برای پیروزی در این رقابت را طراحی میکند. در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ِی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است. با توجه به اینکه امکان آموزش نحوه کار با گوگل آنالیتیکس در این مقاله وجود ندارد.

با این کار گوگل سخت گیری کمتری نسبت به موقعیت جغرافیایی شما نشان می دهد. یک ترفند برای رها شدن از تگ hreflang این است که افزونه TranslatePress را نصب کرده تا به صورت خودکار این برچسب را به صفحات مختلف شما الحاق کند. تیمِ آموزش دیده و با تجربه ی سئو ایران تا انتهایِ مسیر موفقیت در گوگل همراه شما خواهد بود. لینک های داخلی، UX و تعامل کاربران با سایت را بهبود می بخشند.

بعد از اینکه گوگل اعلام کرد که الگوریتم های جستجو دیگر برای رتبه بندی سئو به توضیحات آن اهمیت نمی ‌دهد، تقریبا همه گروه‌های سئو بیخیال این قسمت شدند. اگر برای توضیحات متا، مطالب خوب ننویسید مطمئن باشید که در طولانی مدت میزان کلیک کاربران روی سایت شما در موتور جستجو، بسیار پایین می آید. پس اگر چه توضیحات متا مستقیما روی سئو تاثیر نمی‌ گذارند، ولی به شکل غیر مستقیم تاثیر مهمی بر روی بازدید سایت شما دارند. سئو نوعی بازاریابی دیجیتالی است که به طور خاص بر هدایت بالاتر یک وب­سایت در نتایج جستجو تمرکز دارد که آن جستجو در سایت­هایی مانند یاهو، گوگل و بینگ انجام می­شود.

سئو یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ است که با هدف Optimization کردن و بهینه کردن سایت و کسب رتبه در موتور جستجو استفاده می شود. بهینه سازی سایت از اصولی پیروی می کند که قطعا رعایت آن ها می تواند منجر به بهبود رنک و در نتیجه افزایش فروش شود، و این چیزی است که رقابت در کسب رتبه در گوگل را سخت و البته جذاب میکند. اگر در حال بهینه­سازی یک وب­سایت هستید، از وب­سایت­های دیگر بخواهید که به وب­سایت شما پیوند دهند (لینک خارجی).

دلایل ضرورت سئو( بهینه

تحقیقات نشان می دهند که اشتراک گذاری ها، لایک ها و نظراتی که پست های شما دریافت می کنند، یک نوع سیگنال حیاتی هستند. موتورهای جستجوگر از جمله گوگل برای رتبه بندی وب سایت شما به این سیگنال ها توجه می کنند. بر اساس Life Marketing شبکه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر سئو ندارند. اما می توانند به صورت غیر مستقیم در رتبه بندی سایت تاثیر مثبتی بگذارند.